riem weer strakker? zo onzeker.....

Discussion in 'Zwangerschap' started by Krullebos, Mar 16, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Krullebos

Krullebos Actief lid

Aug 31, 2011
    334
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    noord nederland
    1.5 week geleden had ik dezelfde broek aan als vandaag. Toen kon ik mijn riem losser doen als voordat ik zwanger was. Vandaag heb ik mijn riem weer op t niveau van voordat ik zwanger was.
    Afgelopen weekend waren mijn klachten ineens verdwenen, maar dat zegt niks heb ik begrepen.... Maar nu dan met mijn riem??? Zijn mijn darmen minder opgezet? Kan dat???? Of is t toch mis?

2. charity2010

charity2010 Fanatiek lid

Mar 29, 2011
    4,322
    0
    36
    Fulltime huismama :D.
    Overijssel.
    Denk dat je darmen indd minder opgezet zijn. Het zegt niets! Mijn baarmoeder komt al boven mijn schaambotje uit en mijn buik is ook de ene dag dikker dan de ander. Dat je klachten even verdwijnen wil ook niets zeggen. Zijn ze inmiddels weer terug? Ik heb de ene dag ook meer last van kwaaltjes dan de andere..

3. Jantine

Jantine Bekend lid

May 8, 2011
    683
    2
    18
    NULL
    Volgens mij zijn het inderdaad je darmen. De mijne houden het allemaal veel langer vast dan anders en als het er dan eenmaal uitkomt kan ik dat echt merken aan mijn buik.

4. Danty88

Danty88 Fanatiek lid

Jul 27, 2011
    2,899
    584
    113
    huismus
    Dat komt idd door je darmen ik was in mijn begin van de zwangerschap 1,32 buikomtrek en naar 6 weken was het al 1,26 en ik ben nu 24 wk zwanger..

5. Romper

Romper Bekend lid

Feb 3, 2012
    506
    0
    16
    NULL
    NULL
    Heel herkenbaar dit! Ik voelde me gister ontzettend rot, omdat ik ineens 2 dagen lang geen opgezette darmen en geen gevoelige buik meer had. Maar het schijnt echt niets te zijn om je druk over te maken. Ik ga morgen naar de HA en hoop dat zij me een beetje gerust kan stellen.

6. Emily27

Emily27 Fanatiek lid

Nov 14, 2011
    2,616
    2
    0
    Wat hierboven al staat; een klein zwangerschapsbuikje in het 1e trimester komt door je darmen, pas op het eind van het eerste trimester komt de baarmoeder zelf er ook bij kijken. En je darmen zijn nu eenmaal de ene dag meer opgezet dan de andere dag!

7. tresje

tresje Fanatiek lid

Jun 13, 2011
    2,414
    0
    36
    ik ben nu ruim 17 wkn zwanger en mijn buik is nog steeds de ene keer groter dan de andere keer! zijn echt je darmen!
    's ochtends lijkt mn buik zo goed als weg, en 's avonds lijk ik wel 6 mnd zwanger! geen zorgen maken hierom!
    heb ik ook steeds gedaan! zegt echt niks! xxx

Share This Page