Ik bij de eerste 4 maanden. ik hoor weleens verhalen dat nummer 2 erg lang op zich kan laten wachten.. mijn man is niet de jongste meer... we willen eigenlijk pas in september/oktober voor een tweede gaan, maar wat als het heel lang gaat duren? Ik twijfel of we niet beter dit voorjaar al 'moeten' beginnen met klussen. Ik ben benieuwd naar jullie aantal pogingen. Niet dat het iets zegt over mezelf natuurlijj... maar dan voel ik mij misschien minder 'gejaagd' ofzo.
Hier het geluk om zowel van de eerste als deze tweede zwangerschap direct zwanger te zijn. Bij de eerste was ik al wel een half jaar gestopt met de pil maar bij de tweede pas een maandje (condooms gebruikt). Eerste ronde direct raak.
Bij de 1e was ik ook heel bang dat het wel even zou duren en was het de 1e keer raak en bij de 2e dachten en hoopten we dat het ook wel weer snel zou gaan en heeft het 20 maanden geduurd. Het laat zich moeilijk plannen...
Bij de eerste 3 maanden en bij mijn tweede ( km) en derde zwangerschap in een keer raak. Ben 35 dus ook niet meer mega jong maar blijkbaar wel erg vruchtbaar.
Bij de eerste 9 maanden met tussendoor een mk. 2e begin juli besloten ervoor te gaan, 24 juli een positieve test. Dat was gelijk raak
Bij eerste in april gestopt met de pil en in september zwanger. Na die zwangerschap niet meer begonnen met pil (wel met condoom). Toen we voor 2e gingen was het meteen eerste ronde raak! Mega veel geluk gehad dus
Alledrie in de 1e ronde. En nu al 2 jaar geen normale eisprong/cyclus meer dus tja er valt niks over te zeggen.
Bij de eerste 1 maand en de tweede gelijk raak. Ik had zelf (wegens medische redenen) rekening gehouden met wat langer, maar was uiteraard dolblij toen het meteen zover was! Ik denk dat je moet bedenken of het 'erg' is dat het eerder gebeurt dan de geplande september/oktober. Want daar heb je kans op als je 6 maanden eerder gaat beginnen met proberen. Het kan zijn dat je dat echt niet wilt, dan zou ik wachten. Maar als het niets uitmaakt kun je toch gewoon voorzichtig beginnen met proberen? Succes met de keuze!
We zitten helaas met een onverkoopbaar tweekamerappartement ... Het staat nu als anderhalf jaar Te koop zonder 1 kijker Te hebben gehad.. Nu gaan we drastische maatregelen nemen in de hoop dat we eindelijk weg kunnen. Vandaar dat de kinderwens steeds maar weer opschuift. We rekenen nu maar op komend najaar in het laatste geval
Wel opvallend vaak de tweede raak in ronde 1... 2 vriendinnen van mij hadden dat ook. Kun je soms vruchtbaarder zijn na een eerste zwangerschap vraag ik mij af?
Bij de eerste mmm gehad, 7 kaar geleden de hoop opgegeven, 2,5jr geleden spontaan zwanger. De tweede kwam er vlot achteraan. Alsof mijn lichaam wakker was geschud en door had Hoe het moest. Wel als kanttekening dat ik een grote stessfactor uit mijn leven had gehaald. En na een jaar zwanger werd. Stress is een moordenaar. Maar dat is een eigen conclusie.
Bij de eerste na 5 maanden, bij de tweede gelijk na verwijderen spiraal. Was er zelf de tweede keer ook nog helemaal niet mee bezig haha
Ons kun je niet echt mee tellen denk ik. Wij hebben bijna drie jaar moeten wachten op dit mannetje. En hebben daarvoor flinke hulp nodig gehad. Onze natuurlijke kans is ongeveer 2%. Als we het dus "gewoon" waren blijven proberen waren we miss wel 6 jaar bezig geweest ofzo.
Bij onze zoon heeft het zo'n 2,5 jaar geduurd. Bij onze dochter was ik 9 maanden na de bevalling weer zwanger. Dat was best een verrassing omdat ik pcos heb en gerust maanden niet ongesteld wordt. We hebben bewust geen anticonceptie gebruikt na de 1e bevalling maar hadden niet verwacht dat ik zo snel weer zwanger zou zijn.
De eerste: na 3,5 jaar en allerlei onderzoeken, 4x iui, een kijkoperatie en 2x ivf. De tweede: in december begonnen met icsi, en in februari was ik zwanger na de derde terugplaatsing.
Bij de eerste bijna een jaar. Bij de tweede eerste maand zwanger die eindigde in miskraam, 2 maanden daarna weer zwanger ook miskraam en een maand daarna weer zwanger nu bijna 38 weken
Bij de eerste in ronde 2. Bij de tweede waren we afgelopen januari begonnen, maar toen zijn we snel gestopt omdat ik een vitamine tekort bleek te hebben. Vorige maand besloten we er langzaam weer mee te beginnen en was meteen raak.
4 jaar voor deze zwangerschap en een tweede zien we wel. Eerst dit mannetje maar gezond en wel ter wereld brengen!
-2 (wilden eerst trouwen) 3 11 (met erg onregelmatige cyclus, iets meer dan een jaar geduurd) en surprise