Herkennen jullie dit?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Anoniempje89, 19 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Anoniempje89

Anoniempje89 Actief lid

24 mrt 2013
    351
    0
    0
    Provincie Utrecht
    Hoi meiden,

Afgelopen woensdag heb ik van mijn fertiliteitsarts te horen gekregen dat zowel mijn lichaam (ondanks PCOS) als zaad van mijn man prima werkt. De komende twee maanden gaan we het zelf proberen en in januari krijg ik een HSG onderzoek.

Ik vraag me telkens af waarom het dan het afgelopen jaar niet gelukt is. Er is volgens mijn de fertiliteitsarts geen reden waarom we niet zwanger kunnen worden. Ze hebben een kansberekening gemaakt en die kwam uit op 49%.

Herkennen jullie dit? Ik weet gewoon niet meer wat ik ervan moet vinden..

Daarnaast heb ik al twee nachten levendige dromen. Ik heb gedroomd dat ik een positieve zwangerschapstest had en dat ik een echo kreeg en mijn baby zag :(:( Was het maar waar...

Liefs,

2. nootje1986

nootje1986 Actief lid

15 okt 2013
    117
    1
    0
    NULL
    NULL
    He ik herken dit niet. Maar als het medisch zou moeten lukken dan kunnen er nog andere factoren spelen (onbewust stress, verkeerd voedingspatroon etc, etc.). Gemiddeld zijn mensen wel een jaar bezig om zwanger te worden. Bij de een kan het nog langer duren dan bij de andere. Er zijn een aantal boeken op de markt die beweren dat je de kans op een zwangerschap vergroot door het volgen van een bepaald dieet (he Fertility Diet ) en andere zweren weer bij voedingssupplementen (uit mijn hoofd b6 en b11). Van mijn eerste was ik binnen 1 maand zwanger en ik leef heel erg gezond (veel fruit, groente, noten etc. weinig suiker, etc). Ook deze eerste ronde voel ik mij zwanger maar kan ik nog niet testen. Ik weet niet of het een rol speelt maar zolang het geen bergen geld kost misschien de moeite waard om te proberen. In ieder geval nog geen reden om je zorgen te maken volgens mij...Good Luck

3. Anoniempje89

Anoniempje89 Actief lid

24 mrt 2013
    351
    0
    0
    Provincie Utrecht
    Hoi Noortje,

Bedankt voor je reactie en daarnaast ook voor je tips! Ik zal er zeker naar kijken. Wij zijn nu al langer dan een jaar bezig en tijd maakt denk ik niet zo veel uit, omdat je wens zo groot is. Elke maand is er weer één te veel! :)

Ook spannend voor jou! Ik lees dat het je eerste ronde is voor een tweede. Wanneer is je NOD?

Btw, ik denk dat mijn berichtje ook helpt om alles van me af te schrijven. Soms weet ik gewoon echt niet hoe ik hiermee om moet gaan.

4. marytje

marytje Bekend lid

29 jan 2013
    946
    0
    0
    Wetenschap
    NULL
    Koolhydraatarm en zuivelarm dieet (en extra vitaminen en voedingssupplementen), zou je kunnen helpen. Ik ben hier sinds de zomer mee bezig en nu wil ik niet zeggen dat ik hierdoor zwanger ben geraakt, want ik was aan clomid 150, maar heb wel het idee dat het heeft bijgedragen. Cycli werden korter, stemming werd beter, energie omhoog, betere weerstand, minder maagdarm klachten, minder puistjes etc.

En goed je eisprong bijhouden.

Heel veel succes meid!!

5. Anoniempje89

Anoniempje89 Actief lid

24 mrt 2013
    351
    0
    0
    Provincie Utrecht
    Heyy Marytje!

Momenteel ben ik ook bezig met een koolhydraatarm dieet. Inmiddels ben ik 12 kilo kwijt! Helemaal trots :D Welke voedingssupplementen kunnen dit bv zijn? Ik ben een cyclus van 30-32 dagen. Ik hoop echt dat het zal lukken voor januari, zodat een HSG onderzoek niet meer nodig zal zijn.

Ik wil jou van harte feliciteren, ik zie dat je zwanger bent! Geniet van je zwangerschap en je wondertje meid!

Deel Deze Pagina