hallo dames... ik heb sinds een paar dagen last van meerdere harde buiken op een dag en daarbij dan ook een ongi gevoel onderin me buik en in me onderrug... is dit erg? mijn gevoel zegt van niet maar misschien kunnen jullie mij er meer over vertellen! groetjes
in mijn geval is het een blaasonsteking, maar het kunnen ook voorweeen zijn. Of dat erg is met 33 weken zou ik niet weten ik zou je VK gewoon even bellen dan weet je het zeker! succes gr
herken het van m'n vorige zwangerschap, volgens mij en toen ook m'n vk, is het een normale voorbereiding. Gewone harde buiken, dat is niet altijd een prettig gevoel.
zou toch ff de vk opbellen ik heb dat ook gehad,de vk zei tegen me als het pijn doet altijd ff bellen.ik ben gestopt met werken sinds dien geen last meer,mischien doe je te veel op een dag,dat kan een waarschuwing zijn he.
ik heb ook last van harde buiken en krampen er bij alsof je ongesteld moet worden! Bij de verloskundige verteld zei heeft me getoucheerd en had 2 cm ontluiting ! Zou toch maar even over hebben met d everloskundige als ik jou was! SUcces
Ik had dat ook op 33 weken.Mijn bevalling was al begonnen Ik ben uiteindelijk dankzij weeenremmers enzo pas bevallen op 36 weken maar als ik niet naar de gynaecoloog was gegaan was ik toen al bevallen! Dus voor alle zekerheid eens naar je VK gaan