Hey allemaal, ik ben 4 dagen over tijd, in vergelijking met mijn laatste cyclussen zelfs 8 dagen.. ook al zijn we nog niet serieus aan de klus had ik toch stiekem gehoopt dat ik zwanger was, maar ging er niet vanuit. ik voel me beetje grieperig, maar dan zonder koorts, koude rillingen de hele dag door en koppijn, en krampen maar wordt niet ongi. maar goed, wat zeggen die symptomen nog? heb net getest (matcare) en negatief. jammer! moet toch maar eens met mijn vriend gaan praten of we echt al niet aan de klussen kunnen! qua studie moet het lukken, studeer februari af. we hebben alleen nog geen huis en waar we nu wonen moeten we januari uit. das de reden waarom we nog niet klussen wou het even kwijt, en misschien kan iemand me nog hoop inpraten groetjes Marieke
Meid, ik had ook een grieperig gevoel, had het erg warm (zonder koorts ook) Hoofdpijn. Had ook beetje bruinverlies, weet niet of jij er ook last van hebt? Maar er heerst ook griep he, heb er nu zelf last van, wel met koorts deze keer Anders wacht je nog een paar dagen, en probeer je nog eens te testen. Suc6 hoor!
nee, heb ook geen bruinverlies, helemaal niets. mijn bm zit vrij hoog. eigenlijk voel ik me hetzelfde als wanneer ik ongi word, maar dan wat heftiger en die koude rillingen erbij.