hoi ik vraag me af ofdat er dames zijn die zeg maar dezelfde (menstruatie)klachten als iedere maand hadden maar toch zwanger bleken te zijn? bij mijn vorige zwangerschappen was ik er totaal niet mee bezig en beide keren in de eerste ronde zwanger daarom dat ik het van mezelf niet meer weet hoe ik me toen voelde en nu is mijn hele cyclus door de war op de één of andere manier dus weet ik niet precies wanneer ik vruchtbaar ben deze maand wel ovulatietesten gedaan en rond die tijd geklust maar nu voel ik een beetje hetzelfde als iedere maand (branderig gevoel in vagina) en nu 2 ochtends heel even klein beetje mestruatiepijn in me buik bedankt alvast
Ik voelde nooit wat, en toen ik zwanger bleek te zijn voelde ik ook niks. Maar of je hier iets aan hebt.....
Ik was telkens op symptomen aan het wachten, maar toen ‘t raak was voelde ik me echt net alsof ik ongesteld zou gaan worden. Humeurig, kramperig gevoel in m’n buik en bovenbenen... bij de jongste was ik ervan overtuigd dat m’n menstruatie ieder moment door kon breken. Maar ik werd nóg humeuriger, en bleek toen overtijd en zwanger Maar ja, dit is dus een lastiger voorspeller, want ik voelde me precies zo als ik wél ongesteld zou worden...
oké klinkt positief dat is wat ik wou lezen haha maar volgens mij had ik dat toen ook wel want ik dacht toen ook van ik moet bijna ongesteld worden tot het wel erg lang duurde maar was er toen helemaal niet mee bezig omdat ik toen dacht zal wel even duren voor het raak is en nu ben ik er wel echt mee bezig en dan lukt het niet gelijk en begin ik echt op te letten op alle kleine klaxhtjes en toen niet maar ook bedankt voor je reactie
Jep, precies dit. Me echt zwanger voelen kwam met beide zwangerschappen pas met een week of 6. Daarvoor was echt mijn enige symptoom de uitblijvende menstruatie.
Ik heb bij beide keren het gevoel gehad dat ik gewoon ongesteld moest worden de krampen enzovoort alleen had ik daarbij erg pijn aan me borsten meer als anders
Hallo! Ik dacht vorige maand dat ik ook vanalles voelde, maar was toen negatief. Deze maand veel minder mee bezig geweest en buiten enkele steekjes in mijn buik niets gevoeld.. en nu wel positief! Je kan er niet echt op voortgaan... Succes!!
Nou gezien jullie reacties ben ik wel benieuwd nu. Ik ben nu 3 dagen voor nod en voel helemaal niks. Zelfs mijn menstruatie klachten heb ik niet. Ik heb gister een test gedaan, helaas negatief. Dus ik wacht het gewoon af tot mijn NOD.
Ik had een zeer onregelmatige cyclus want zat ook nog maar in ronde 3.. ik heb eigenlijk pas getest op dag 37 in mijn cyclus, achteraf bekenen was ik op die dag waarschijnlijk al een week of meer over tijd. Ik kreeg liever mijn menstruatie dan een negatieve test, weet niet waarom
Ja mee eens. Ik ben ook klaar met die negatieve testen elke keer. Ik heb nu besloten om niet eerder dan mijn NOD te testen. Nou gefeliciteerd en geniet van je zwangerschap