Hey iedereen, Ik wilde es even rondkijken of hier ook meiden zijn die een oudere man hebben. Ik zelf ben 29 en mijn vriend 42. Ze zeggen wel es hoe ouder de man, hoe minder de goesting... en ik moet zeggen dat er precies toch wel iets van aan is, in mijn geval toch. 8 jaar geleden toen we elkaar leerden kennen, sprongen de vonken ervan af, nu nog steeds maar vééél minder. Mijn man zegt altijd "het is niet de kwantiteit, maar de kwaliteit die telt", en da vind ik wel heel lief en das ook waar... maar toch niet als je zwanger wil worden ? Heeft er iemand tips, of is dit herkenbaar voor iemand?
hoi ik wilde even zeggen mijn man is een stuk jonger dan mij hoor en ook wij zijn 8 jaar samen nu,en in het begin hadden we ook veel meer sex dan tegenwoordig 8) maar dat lijkt mij niet meer dan normaal als je al een tijdje samen bent dat de vonken er niet meer vanaf springen! dus volgens mij heeft het niks met de leeftijd te maken tenzij de man al over de 70 is haha(sorry)
Het is niet alleen bij een oudere man hoor, bij ons is het ook minder als in het begin, maar dat lijkt me toch niet echt vreemd.. Gelukkig deden we het wel heel vaak als ik in mijn vuchtbare periode zat En zijn libido ligt zowiezo wat lager als die van mij Succes met zwanger worden!
zelfs hier, mn vriend is nu 27. en toen we elkaar 7 jaar geleden leerde kennen was het de hele dag sex. nu mag ik blij zijn met een vluggertje in de week. maar ben zelf ook niet meer zo behoevig, al heb ik wel meer sex drift dan hem.
Wat de andere meiden al zeggen, heeft vaak niets met de leeftijd te maken. Het veranderd nou eenmaal heel vaak als je langer samen bent.
He, bedankt voor jullie reacties. Tja, eens je zwanger wil worden, wil je natuurlijk dat het snel gaat, hihihi En dan zou ik soms wel wat meer willen klussen, maar m'n man is er niet zo hard mee bezig dan ik, dus voor hem hoeft het niet zo persé. Ik denk dat ik me er missch een beetje op fixeer...ocharme Moet ik dan maar snel weer afleren
He, Ik ben ook samen met oudere man. We hebben 1 dochter,dus het is niet onmogelijk alleen een 2e laat nu erg lang op zich wachten...
Heeft inderdaad niets met seks te maken. Toen ik mijn vriend net leerde kennen deden we het vijf keer op een dag, als het niet meer was. Nu nog steeds regelmatig, maar er zit ook wel eens een week tussen, dat we helemaal geen seks hebben en de andere keer elke dag, maar dan één keer. Jammer, maar helaas! Mijn vriend heeft niet zo'n hoog libido, terwijl ik wel meerdere keren op een dag wil en kan
Mijn libido is ook veel hoger dan dat van mijn man, en ik ben hier blijkbaar niet de enige! Vroeger was ons libido zowat gelijk, maar met de jaren is daar toch wel wat verandering in gekomen Amai, waar is het cliché van vrouwen met "hoofdpijn" ?
als ik zo lees zijn de ladys hier meer 'hot' als de heren bij mij namelijk anders om hoe vaak deden jullie voor dat jullie besloten om zwanger te raken? en hoe vaak nu wij ongeveer 2/wk en hij vindt dit veels te weinig maar we werken allebei fulltime en ben gewoon moe
Vroeger iedere dag , meerdere keren, ooooo dat was zooooo leuk Nu , na 8 jaar , ook ongeveer 2 keer in de week, maar ik zou het graag willen optrekken naar 3 tot 4 keer..... maaaaaarrrr dat lukt mij niet ](*,) Dus voor we zwanger wilden worden, ongeveer 2 x in de week (zoals bij jullie) en nu........ nog steeds 2 x in de week! en als ik écht ne goeien effort doe, kan dit 3 x zijn, maar op meer moet ik toch niet hopen , hahahaha
Mijn man is 5.5 jaar ouder dan ik. En ik wil ook vaker dan hij Mijn lichaam is trouwens een hele goede ovulatietest: als ik tegen mn ei aan zit zegt mijn lichaam: Nu! Hier! hahah Maar goed, mijn man moet er niet aan denken om het elke dag te gaan doen! Dus we lossen het zo op dat ik dan gewoon NOG meer mn best doe als ik tegen mn ei aanzit, en dan lukt het me vaak wel om hem blij te maken Hij doet trouwens de laatste tijd ook wel zijn best om zn te krijgen als hij weet dat ik mn ei weer krijg. We doen het dan denk ik toch wel vaak om de dag... Na mijn ei doen we het altijd wel wat minder vaak, dan zitten we op zo'n 2 keer per week denk ik.
We doen het wel vaker, dan voor een zwangerschap. Voordat we besloten om de pil de deur uit te werken, deden we het 2 a 3 keer per week. Nu bijna elke dag wel. Maar vaak heeft man-lief altijd zin in de weken dat het eigenlijk niet hoeft. Zodra het "moet" dan heeft hij nooit zin. Hij heeft ook een goede ovulatie test voor de vrouw haha! Alleen maakt er geen gebruik van!
Ben blij dat je dit topic hebt geopend. Ben zelf ook al ruim 6 jaar samen met mn vriend, die ook een stuk ouder is dan ik. In het begin wilde hij ook heel vaak, maar ik was er nog niet aan toe en deed het eerlijk gezegd vaak tegen mijn zin in. Hij wist dit niet, want ik zei het niet tegen hem. Hij zei wel altijd dat ik het eerlijk moest zeggen wanneer ik niet wilde of wat dan ook, maar dat kon ik niet. Toch merkte hij dat ik niet altijd wilde en daardoor deden we het al snel minder. Nu zit hij hij de medicijnen en is zijn libido een stuk verminderd. Nu snap ik ook wat het voor hem moet zijn geweest toen we het steeds minder vaak deden! Nu wil ik namelijk graag (mede door de kinderwens) en heeft hij minder zin! Maar wat je zegt over leeftijd, ik denk dat het bij mijn vriend daar dus niks mee te maken heeft.