Hallo dames, Ik ben nieuw hier op het forum. Ik ben nu 2 dagen over tijd en heb vrijdag en zaterdag een testje gedaan maar die waren allebei de keren negatief(test van de action) Maar heb wel steeds buikkrampen, en die heb ik al sinds paar dagen na me vruchtbare dag. Moet ook heel vaak plassen. En ben af en toe beetje misselijk en heb sinds net steken aan de linkerkant van me buik. Nu had ik vanmorgen echt het idee dat ik ongesteld moest worden maar tot nu toe nog niks. Misschien morgen nog maar is een testje doen met een andere test. groetjes Celeste
Niemand kan natuurlijk zeggen hoelang een vrouw ontpilt maar gezien je overtijd bent en negatieve testjes hebt denk ik niet dat je zwanger bent. Gebruik je ovulatietestjes?
Nee zou zomaar kunnen hoor want ben tot nu toe elke keer onregelmatig. Ook al hoop ik natuurlijk steeds dat ik wel zwanger ben als ik weer is overtijd ben. Ja ik gebruik ovulatietesten.
Dan zou het toch kunnen dat je cyclus wat langer duurt. Afwachten denk ik veel succes. Ik weet hoe hatelijk het wachtbankje is