Hier 5 dagen overtijd. Had een piepklein beetje bruinverlies. Tot op heden geen menstruatie. Twee tests gedaan: beiden negatief. En het kan nu dus nog steeds. Geen rood = geen nood. Bah! Ik wil of een positieve test of ongi worden zodat we door kunnen naar de volgende ronde...
Dan zou ik toch al een positieve test moeten hebben. Heb me suf getest de afgelopen dagen nen nergens een tuurstreep te bekennen... Ik had op 23 februari een positieve ovutest dus ben wel zeker van mijn ei. En meestal een lf van 11 of 12 dagen. Frustrerend dit...
Heb je je eisprong kunnen vaststellen dmv ovutesten en/of temperaturen? Zo niet dan kan je ei gewoon wat later zijn geweest. Ik hoop voor ons beiden snel duidelijkheid.
Adriana85, nee helaas niet! Echt geen idee. Dus ik hoop op een laat ei en toch zwanger. Al begin ik de hoop langzamerhand toch een beetje op te geven. Hoop inderdaad op duidelijkheid! Ook voor jou. En dan het liefst in de vorm van twee streepjes! 👍😄
Hallo Dames, Ik lees zo nu en dan op het forum, nu toch maar zelf een account aangemaakt. Helaas is zwanger worden hier ook niet vanzelfsprekend. Na een jaar druk aan het oefenen te zijn geweest, zonder resultaat (geen enkele positieve test), besloten om naar de huisarts te stappen. Mijn vriend en ik zijn beide door de molen geweest. Niets verontrustends gevonden. Toch, omdat ik vroeger een peritonitis (buikvliesontsteking) heb gehad, is er besloten een kijkoperatie uit te voeren. Deze heeft plaats gevonden op 5 februari. Hierbij zijn tevens tubatesten gedaan. Daarmee kunnen ze zien of de eileiders doorgankelijk zijn. Ook daar bleek vrijwel alles goed te zijn, op een paar kleine verklevingen na, wat geen problemen zou moeten opleveren voor een eventuele zwangerschap. Vijf dagen na de operatie voor het eerst weer seks gehad. Na 36 dagen een test gedaan, ookal had ik wel vaker af en toe eens een cyclus van 39/40 dagen. En....... Hij was positief! Ik kan het niet geloven en begrijp het ergens toch niet helemaal. Zouden ze dan toch met de tubatesten de eileiders meer doorgankelijk hebben gemaakt? Iemand deze ervaring? Lieve Groet
Wow Iris, gefeliciteerd! Lijkt me inderdaad goed hier een ander topic voor te openen. Lilithtempestas en adriana85 al nieuws?
Ik zit sinds vandaag weer op het wachtbankje, wie nog meer? Benieuwd of en wanneer de bruine afscheiding weer begint..
Ik wil ook wel meewachten Mijn eisprong was vermoedelijk vorige dinsdag (vrijdag bloedtest gehad + inwendige echo, eisprong was nog vaag zichtbaar en kwam duidelijk uit de bloedtest) 2 dagen geleden wat roze witverlies, en nu al 2 dagen (heel heel weinig) licht bruin witverlies. Echt bruinverlies kan je het niet noemen, het is veel lichter dan echt bruinverlies. Spannend! In elk geval jullie ook allemaal héél veel succes! Ik hoop hier dat ik mezelf weer niets wijs maak
Spannend weer dames, een nieuwe ronde! Hopelijk met positief eindresultaat Hier nog steeds niet ongesteld, inmiddels zit ik op dag 38 terwijl mijn langste cyclus 34 dagen duurde. Ik snap echt niet hoe dat nou kan, en of dat gekke bruinverlies er iets mee te maken kan hebben.
Dit waren mijn testjes 17 maart. Gisteren ook nog een op de Clearblue test. Vanochtend niet meer, dus mijn piek is geweest. Ook ik mag op het wachtbankje Hij zal dus vandaag of morgen springen
Hier ook wachtbankje... Ook dinsdag eisprong gehad... 2e ronde; maar 1e ronde dat ik echt temp en ovu testen gebruik... spannend allemaal!
Hoi dames, Hier iemand die al 4 dagen klein beetje bruinverlies heeft.. 17 feb. Miskraam helaas op moeten wekken. Cyclus voorheen was 31-32. Als dit nog zo zou zijn is morgen mijn nod. Deze maand getempt en mijn temperatuur was van 37.1 naar 36.7-36.9 en gezakt op 8 maart een dip naar 36.5 waarna 2x 36.6 en daarna weer paar dagen 36.9. Tja, symptomen, gevoelige tepels, heel soms steekjes in borsten en onderbuik. Dit kan natuurlijk ook met menstruatie te maken hebbben, dus zegt helemaal niks, nopes, nada. Helaas geen trek meer in zoet, terwijl ik verzot ben op koek en snoep. Hoofdpijn, maar dat komt natuurlijk door de vermindering van de suikerverslaving, haha. Gelukkig sta ik nog met beide benen op de grond. Spannend, ben bang dat het gewoon menstruatie wordt. Ik hoop natuurlijk niet, want na twee keer geproefd te hebben is het kleintje erg gewenst! Meiden, hoop voor jullie vlot een mooie zwangerschap!
Hoi, Ik kom me hier ook even aanmelden om mee te lezen en ook mee te praten. Ik zit nu op 2 dagen voor nod maar gister begon het lichtbruine bloedverlies al, al snel daarna is daar lichtrood bij gekomen, echt roze is het niet. Ik ga zaterdag pas testen maar de zenuwen lopen aardig op.. Heb wel veel last van tja, symptomen? Veel buikpijn, ook veel plopjes in mn darmen en steken in mn onderbuik. Mn borsten zijn wat voller en heel af en toe wat gevoelig. Vaak ook wat rillirig wat na een uurtje ongeveer wegtrekt, soms wat hoofdpijn en hele lichte vlage van misselijkheid. Het voelt totaal niet als een aankomende menstruatie, het voelt heel anders en ook in me buik. Ook ikzelf voel me heel anders maar kan misschien ook door de spanning komen. Pfff ik wil zekerheid!! Liefs
Hey meiden, ik wil jullie wel een beetje hoop geven. Ik had een week voor Nod 4 dagen lang bruinverlies. En zie. Hartstikke zwanger! Ach is het niet deze maand, wie weet volgende... Succes allemaal
Hoi dames, Ik was benieuwd naar ervaringen van anderen met bruinverlies, ik zie dat velen het hebben vlak voor hun ongesteldheid of bij zwangerschap. Ik zit nu pas op dag 13 van mijn cyclus en ik heb nu ook bruinverlies. Daarbij te vermelden dat ik vanaf november bezig ben om zwanger te worden, 2 cyclussen heb gehad van 27 en 29 dagen en daarna 61 (!) dagen. Nu dus bruinverlies op dag 13, wat kan dit zijn, misschien een ovulatie bloeding? Succes aan de meiden die mogen klussen, en sterkte aan hen op het wachtbankje