Bruine afscheiding en toch zwanger?

Discussion in 'Zwanger worden' started by zwik, Mar 23, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. zwik

zwik Actief lid

Feb 29, 2008
    155
    0
    0
    Delft
    Afgelopen woensdag was mijn NOD. Sinds maandag had ik lichte bruine 'prut' (lekker verhaal). Dinsdag niks. Woensdag weer een beetje, donderdag niets en vrijdag t/m vandaag af en toe. Omdat mijn ongesteldheid niet doorzette (normaal wel na 2 dagen bruine prut) heb ik vanmorgen een test gedaan. Deze was positief!
    Toch durf ik nog niet blij te zijn en maak ik me zorgen. Is die afscheiding geen teken dat het niet helemaal goed zit? Of zijn er meer vrouwen die dit de eerste maand ook hadden?

Help?!?!

(stiekem ben ik wel hééééél blij natuurlijk, maar ik durf er nog niet aan)

Gr Zwik

2. sassie1980

sassie1980 Fanatiek lid

Dec 30, 2006
    2,292
    0
    0
    Hoi,

Een positieve test betekent toch echt dat je zwanger bent! En bruine 'prut' kan meestal geen kwaad, dat kan ook door een innesteling komen. Als het niet goed is of gaat, dan heb je vaak rood bloedverlies en krampen. Dus ik zou me geen zorgen maken en gaan genieten van je positieve test!

Groetjes Saskia

P.S. Ik heb de eerste week na mijn NOD ook af en toe bruine afscheiding gehad en ik heb nu een zoon van 5,5 maand.

3. goofychick

goofychick VIP lid

Dec 31, 2007
    12,116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Yep, kan oud bloed zijn hoor.....en zoals er al gezegd is, zolang die test positief is en er geen rood bloedverlies is zal het goed zijn! Geniet er maar lekker van. En als je niet zeker bent even langs de HA om bloed te laten prikken.

4. Parels

Parels Fanatiek lid

Nov 29, 2007
    1,337
    0
    0
    Zuid Holland
    positief is positief hoor, bruin bloed is oud bloed, en dat is niets ernstig! Gefeliciteerd hoor!

5. zwik

zwik Actief lid

Feb 29, 2008
    155
    0
    0
    Delft
    Bedankt voor jullie antwoorden....
    Om helemaal zeker te zijn, ga ik morgen of overmorgen nog een test halen, maar ik ga er al steeds meer in geloven :)
    Wieuw, ik word mama!

6. Miek74

Miek74 Fanatiek lid

Nov 3, 2007
    1,968
    1
    0
    NH
    GEFELICITEERD, je bent zwanger!

bruin is niet erg, rood wel. Een vriendin van me had ook een beetje bruin en is nu 10 weken en alles is goed :)
    En je krijgt alleen een streep als je echt zwanger bent :)

Geniet ervan!
    liefs Miek

7. asilah

asilah Actief lid

Mar 23, 2008
    160
    0
    0
    ik heb dus precies hetelfde wil mezelf niet al teveel gek maken maar ga van de week ook maar testen!

8. Miek74

Miek74 Fanatiek lid

Nov 3, 2007
    1,968
    1
    0
    NH
    ze heeft zelfs nog 2 weken later een testje gedaan en die was ook erg positief! En moeders voor moeders testte haar ook positief. Dus het kan echt met bruine afscheiding!

Liefs miek

Share This Page