Bruine afscheiding, geen bloeding, geen positieve test

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door inge27, 28 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. inge27

inge27 Lid

26 mrt 2008
    33
    0
    0
    Ik had afgelopen donderdag ongesteld moeten worden 24 april. Ik ben 23 april ziek naar huis gegaan (menstruatie klachten dacht ik). Ik heb alleen 2 dagen bruine afscheiding gehad ook wel iets vloeibaar, maar donker. :( Ik heb dus geen verse bloeding gehad. Zwangerschapstesten blijven negatief. Ik weet nu niet of de bruine afscheiding mijn ongesteldheid geweest is. Heeft iemand ervaring hiermee? :rolleyes: Ik ben dus voor mijn gevoel al 5 dagen overtijd, maar nu net weer negatieve test.

Gr Inge

2. Iggylover

Iggylover Fanatiek lid

25 jan 2008
    3.649
    0
    0
    NS
    labjesland
    ben je al lang gestopt met de pil? misschien is je lichaam nog aan het ontpillen?

3. inge27

inge27 Lid

26 mrt 2008
    33
    0
    0
    Ik ben 5 jaar geleden aan de pil geweest. Ik heb augustus 2007 na 4 jaar mijn spiraal eruit laten halen. In november al wel een positieve test gehad, maar onregelmatige cyclus. Het is toen niet goed gegaan, en had geen idee hoever ik was.

4. vlindertje85

vlindertje85 Actief lid

24 jan 2008
    280
    0
    16
    hoi inge27,
    ik heb precies hetzelfde.ben ook behoorlijk overtijd als ik van mn vorige cyclus 28 dagen dus uitga.heb afgelopen zaterdag getest maar helaas negatief.wel heb ik af en toe als ik druk bezig zit met tillen enzo wat bruin melk-achtige afscheiding maar geen ongie en klachten te bekennen.het kan namelijk zo zijn heb ik me laten vertellen dat wij gewoon een cyclus overgeslagen zijn,dat kan te maken hebben met een stressperiode of zoiets.nou ja ik hoop voor ons maar het beste dat we toch nog zwanger zijn.ga volgende week toch weer ff testen als ik nog niet ongesteld ben.groetjes

5. veertje

veertje Fanatiek lid

Ik ben ook overtijd en heb ook alleen maar negatieve testen :(
    Ik had vorige week zondag een beetje (lees:heel erg klein beetje) bruin verlies maar voor de rest helemaal niks.
    Ik heb normaal altijd een redelijk regelmatig cycles.
    Ik heb gisteren als laatste getest en ga aankomende zondag weer testen als ik niet ongesteld ben, als het dan weer negatief dan word ik helemaal gek van het wachten.

6. inge27

inge27 Lid

26 mrt 2008
    33
    0
    0
    Ik heb een vriendin gesproken die twee kinderen heeft, en bij beide kinderen hetzelfde had. Ze had pas ruim na een week een positieve test. Zij vertelde mij dat het erg verschild per vrouw hoeveel hcg je aanmaakt. Ik heb een duurde test gehaald van clear blue (zwanger-ziet zwanger). Ik heb vanmorgen getest en er kwam vrij wel meteen niet zwanger in beeld. Ik ga er gewoon vanuit dat ik niet zwanger ben en wacht op mijn volgende menstruatie. (Duurt lang!) :cry: . Ik wordt alleen maar ongeduldig met die testen, een duur geintje. :) . We fijn om te horen dat ik niet de enige ben, en andere verhalen lees. Houden elkaar op de hoogte.

Gr Inge

7. Evamariah

Evamariah Fanatiek lid

9 jan 2008
    1.874
    0
    0
    overijssel
    Ik weet hoe het voelt meiden(zie banner)...wachten en maar wachten!

Succes en hoop dat jullie snel zwanger zullen zijn!

Groetjes Eva

Deel Deze Pagina