Uitwendige versie

Discussion in 'Zwangerschap' started by aapje7, Feb 8, 2016.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. aapje7

aapje7 Actief lid

Feb 28, 2015
    177
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey meiden,

Ik ben op zoek naar dames die ervaring hebben met uitwendige versie.
    Mijn kleine meid ligt nog lekker koppig in stuit en nu word ik vandaag of morgen gebeld voor een afspraak in het ziekenhuis voor 1 of meerdere draaipogingen.

Alleen ik heb zodra ik opsta of loop direct een harde buik. Paar keer de trap oplopen en daar zijn de voorweeen weer.

Ben dus toch een beetje huiverig voor wat komen gaat.

2. rijo

rijo VIP lid

Mar 5, 2014
    5,273
    2,035
    113
  3. Kinderwens87

Kinderwens87 Fanatiek lid

Aug 31, 2012
    4,175
    1,602
    113
    Female
    Hier ervaring. Helaas niet gelukt bij m'n eerste, had te weinig ruimte, maar vond de behandeling reuze meevallen. Was wel even vervelend, maar is van korte duur.

Weet niet of ze ook een versie proberen bij veel harde buiken? Succes in ieder geval!

4. Lama11

Lama11 Actief lid

Jan 15, 2016
    181
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hier ook ervaring bij mijn eerste.
    Het draaien door gyneacoloog+verloskundige is niet gelukt, ik vond het niet pijnlijk, maar dat kwam misschien omdat ik zo graag wilde dat t ging draaien! Dat was met 37 weken.
    Ik hoopte dat t uit zichzelf nog zou draaien maar daar moest ik (aangezien het de eerste was en de 37e week al voorbij was) niet op rekenen.
    De afspraak stond al voor een keizersnee maar wonder boven wonder is het 3 dagen later vanzelf gedraaid en werd ik direct ingeleid.
    Dus...de wonderen zijn de wereld nog niet uit!

5. BabyCoco

BabyCoco Lid

Jan 11, 2015
    36
    0
    0
    NULL
    Groningen
    Ik heb vorig jaar een uitwendige versie gehad bij 37 weken.
    Ging prima, duurde bij mij nog geen minuut en deed geen pijn, maar kennelijk had mijn kindje zoveel ruimte dat ze tot 39 weken toch weer wisselend in stuit en met het hoofdje naar beneden draaide. Maar bij 39 weken bleek ze uiteindelijk toch ingedaald met het hoofdje naar beneden, was een hele opluchting!

Share This Page