Eerste symptomen zwangerschap?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door kempen, 26 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kempen

kempen Lid

26 mrt 2013
    21
    0
    0
    NULL
    Noord-Brabant
    Hallo allemaal,
    Sorry dat ik letterlijk zo maar even kom binnen voorstellen ik zal me hierna netjes voorstellen.

Mijn vriend en ik zijn bezig voor een kindje.
    En Zondag middag kreeg ik een eens knal rode wangen en van die opvliegers.. ik begon het echt warm te krijgen en na een uurtje of zo was het weg, en later kwam het weer.. zo gaat dat tot nu toe nog steeds, ook enorm last van stemmingswisselingen en last van mijn onderbuik tot vandaag, misselijkheid gevoel en het gevoel hebben dat je maag helemaal vol zit maar ook weer alleen maar wilt eten.

Vandaag had ik mijn menstruatie moeten krijgen, maar in plaats van dat kreeg ik bij het afvegen alleen maar heel erg licht bruin bloed met een beetje licht roze bloed erbij (dat roze alleen vanmorgen) en het lichtbruine bloed heb ik nog steeds, alleen bij het afvegen.

Zijn dit symptomen van een zwangerschap?
    ( en hoelang kan het 'innestelen' (licht bruine bloed) eventueel duren als dit het geval is? )

Ik ben benieuwd wat jullie hiervan denken, want ik ben ten einde raad wat ik hiervan moet denken

2. Tattoogirl1980

22 mrt 2013
    42
    0
    0
    Zaandam
    Ik heb tijdens het klussen een app gedownload waar je alle symptomen kan bijhouden, zodoende wist ik dat ik voor mijn menstruatie altijd "bruine"vegen had.
    Wanneer is je NOD dag, ik heb vorige week ontdekt dat in zwanger ben en had dan (sorry he haha) witte afscheiding met licht roze bloed erin, zodra je je NOD heb kan je testen, succes alvasst

3. kempen

kempen Lid

26 mrt 2013
    21
    0
    0
    NULL
    Noord-Brabant
    Dank je wel voor je reactie Tattoogirl1980, en gefeliciteerd natuurlijk met jullie zwangerschap!

Donderdag moest ik ongesteld worden en menstrueer vaak 2 dagen later (3 dagen achter elkaar), maar ik krijg nu pas bruinig-slijm achtig.
    Donderdag zou mijn menstruatie moeten stoppen (ook al heb ik nog niets gehad..) is het te vroeg om morgen al te testen?
    tja.. nieuw gierig blijf ik wel natuurlijk zolang ik nog niets duidelijk zie hihi.

Fijne zwangerschap gewenst voor jullie! en hoop dat alles goed blijft gaan, geniet ervan! :)

4. LadyKikker

LadyKikker Fanatiek lid

12 feb 2012
    4.239
    1.892
    113
    Vrouw
    Hallo,

Over de symptomen kan ik niks zinnigs zeggen.. Misselijk kan een symptoom zijn, maar ik heb het ook wel eens voor mn menstruatie..

Het bruinverlies wat je beschrijft had ik wel toen ik zwanger was. Een aantal dagen, 2 ofzo, had ik al wat last van licht bruinige afscheiding. Op de dag van mn menstruatie verloor ik wat bruinrozige afscheiding, waardoor ik dacht dat mn menstruatie zou gaan beginnen. (al was dit wel nieuw voor mij, menstruatie begon bij mij nooit op die manier)
    Toch overwon mn gevoel om te testen en bleek zwanger te zijn!
    Dit was op de dag dat ik ongesteld zou moeten worden..
    Je kunt dus zeker een testje wagen morgen!

Hoop niet dat het alsnog een voorbode was voor je menstruatie.. Succes!

5. kempen

kempen Lid

26 mrt 2013
    21
    0
    0
    NULL
    Noord-Brabant
    hoi Sabrina81!
    dan je wel voor je reactie.
    werd wakker van ongeduld haha
    ik hoop ook dat positief is, laat jullie het snel weten.

6. boeboe

boeboe Bekend lid

23 apr 2012
    628
    0
    0
    het "kan " een innestelling zijn, toen ik voor de 2e keer zwanger werdt (toen ging het wel helaas mis) had ik ook bruin/roze op het toiletpapiertje. dus ja het kan wel maar hoeft niet ben nu weer zwanger (9 weken) en had het deze keer niet..

doe anders een test..:)

7. kempen

kempen Lid

26 mrt 2013
    21
    0
    0
    NULL
    Noord-Brabant
    Boeboe, ook jullie gefeliciteerd! :)
    Mijn test was negatief helaas, en ik denk dat me menstruatie door komt :( (al wel erg laat.. maar goed, jammer!)
    Maar goed was de 1e ronde, dus had het ergens wel verwacht natuurlijk. Wel raar dat ik mezelf 'anders' voel dan normaal, ben in ieder geval erg blij voor die gene die al zwanger zijn! en voor die gene die ook nog bezig zijn; succes!

8. Tralalala

Tralalala Fanatiek lid

29 dec 2012
    1.968
    1
    36
    Zuiden van NL
    Als het pas de eerste ronde was is het niet gek dat het wat langer duurde voor je menstruatie echt door kwam. Weet niet of je hiervoor aan de pil bent geweest ofzo, maar daardoor kan je hele lijf van slag raken en duurt je cyclus soms veel langer dan je verwacht. En ook door het stoppen met de pil kun je symptomen krijgen die op zwangerschapssymptomen lijken, zoek maar eens op 'ontpillen'.

9. kempen

kempen Lid

26 mrt 2013
    21
    0
    0
    NULL
    Noord-Brabant
    ik zal eens op google gaan zoeken.

10. Tralalala

Tralalala Fanatiek lid

29 dec 2012
    1.968
    1
    36
    Zuiden van NL
    Op dit forum is ook genoeg te vinden via de zoekfunctie :)
    Spannend he zo'n eerste ronde!

11. kempen

kempen Lid

26 mrt 2013
    21
    0
    0
    NULL
    Noord-Brabant
    Ja dat is ook zo inderdaad haha, echt even wennen op een forum zitten. Maar wel erg leuk!
    Zeker heel spannend! :)
    Me vriend is zelfs nog ongeduldiger dan ik zelf! had dat eigenlijk niet verwacht maar erg leuk om te zien haha

12. LadyKikker

LadyKikker Fanatiek lid

12 feb 2012
    4.239
    1.892
    113
    Vrouw
    Ah.. de eerste ronde..
    Dan kun je vanaf nu iedere maand andere symptomen hebben.. Omdat je er mee bezig bent, tussen je oren vooral, kan je lijf je behoorlijk voor de gek houden ;)
    Overtijd zijn hoort daar ook bij..

Succes! Hoop dat t snel raak is!

13. kempen

kempen Lid

26 mrt 2013
    21
    0
    0
    NULL
    Noord-Brabant
    Dank je wel Sabrina!

Deel Deze Pagina