bruine afscheiding (innesteling??)+onregelmatig cyclus = what to do????

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door innocentgirlx, 29 mei 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

ben ik zwanger?

1. ja!

2. nee!

3. moeilijk te zeggen.

4. geen mening.

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. innocentgirlx

innocentgirlx Nieuw lid

29 mei 2015
    2
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo iedereen,
    Ik zit al meer dan een week met grote onzekerheid en ik word er gek van!
    Afgelopen week had ik last van bruine afscheiding bij het vegen en ik dacht dat mijn menstruatie er wel aan zou komen... de eerste 2 dagen was het echt alleen bij het vegen en 2 dagen was het ietsjes meer. Normaal gesproken heb ik dit altijd voor mijn menstruatie begint, maar dit keer was het erg licht.. het leek niet op oud bloed. Maargoed... na 4 dagen stoptte het en ben dus niet ongesteld geworden, maar heb nu (erg erg!!) Veel last van vochtige schaamlippen, bijna alsof ik beetje geplast heb.. (sorry voor onsmakelijke topic), hoofdpijn en erg rommelige buik/hongerig gevoel. Ook heb ik erg last van vermoeidheid en zere ogen, maar ik werk tot vroeg in de ochtend dus kan daar aan liggen.Twee dagen nadat het bruinverlies was afgelopen heb ik een testje gedaan en die was negatief.. 4 dagen daarna nog 1, en die was ook negatief. Nu mijn probleem (jaa mensen dit was het nog niet haha) ik ben erg onregelmatig ongesteld en omdat we niet bezig zijn om zwanger te worden hou ik het ook niet erg bij. De ene keer zit er 3 maand tussen, de andere keer 5 weken. Ik ben nu ongeveer 6 tot 8 weken niet ongesteld geweest. Heb ik te vroeg getest?? Ben ik gewoon niet zwanger?? Wanneer moet ik testen?? Wie o wie kan mij please helpen??? Ons hart wil een baby, maar ons hoofd nog niet... hierdoor zijn we niet altijd zo voorzichtig en zou ik niet heel verbaasd zijn als ik toch zwanger ben haha.

2. Lisa1987

Lisa1987 Fanatiek lid

11 sep 2013
    1.845
    183
    63
    Vrouw
    moeilijk te zeggen.. Symptomen zeggen eigenlijk niets.. er zijn enorm veel meiden die elke maand denken zwanger te zijn omdat ze symptomen hebben maar juist zwanger zijn die ene keer dat er geen symptoom te vinden is.. je kan daar dus niet vanuit gaan. wat dan over blijft is een onregelmatige cyclus, een mogelijke menstruatie en negatieve testen. Zolang je niet weet wanneer je eisprong is (dmv ovulatietesten) weet je niet wanneer je menstruatie moet komen dus dat maakt het heel lastig.
    Je zou nog een paar dagen kunnen wachten om uit te sluiten dat je menstruatie een menstruatie was of innestelingbloeding (wat overigens maar bij 20% van de vrouwen voorkomt). als je een week na die bloeding nog negatief test dan was het je menstruatie die gewoon wat anders is geweest dan normaal, een tussentijdse bloeding of een innesteling.
    Als je zeker bent dat het een zwangerschap zou moeten zijn kan je kijken of je van je huisarts een bloedonderzoek kan krijgen om je hcg te meten.

tot je een positieve test hebt of een positieve test bij de HA zou ik er niet vanuit gaan dat je zwanger bent, eerlijk gezegd denk ik eerder van niet dan wel :( sorry.

3. innocentgirlx

innocentgirlx Nieuw lid

29 mei 2015
    2
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ten eerste... bedankt voor je reactie!
    Je hebt waarschijnlijk gelijk. Het is erg moeilijk te zeggen ivm mijn onregelmatige cyclus. Ik ben best een nuchter persoon en omdat we (nog) niet bezig zijn met zwanger worden zoek ik ook niet echt naar symptomen, maar ik heb gewoon HET gevoel.
    Omdat ik zo erg onregelmatig ongesteld ben is het erg lastig om het van me af te zetten en forums lezen helpt ook niet, alles zijn symptomen haha. Ik wil ook eigenlijk niet naar de dokter, want dat vind ik nogal een grote stap omdat ik een "gevoel" heb dat ik zwanger ben.
    Ik denk dat ik nog 1 keer een test ga doen... maar wanneer kan ik dit het beste doen?? Omdat ik niet weet wanneer ik ongesteld zou moeten worden en of dat kleine beetje bruine afscheiding als een ongesteldheid geldt... iedereen bedankt voor het lezen :)

Deel Deze Pagina