Hallo allemaal. Ik ben vandaag precies 6 weken zwamger. Tot nu toe heb ik iedere dag buikkramp gehad. verder s nachts soms wat misselijk en gevoelige borsten. Ik merk nu dat sinds gisteren de buikkramp helemaal weg is. is dit normaal of moet ik me zorgen gaan maken?
Zwangerschapskwaaltjes komen en gaan en zeggen niets over het verdere verloop van je zwangerschap. Je kan de ene dag meer last hebben van het een en de volgende dag van het ander. Of van helemaal niks! Het is moeilijk hè, om niet onzeker te raken, het is sowieso een onzekere tijd. Binnenkort de eerste echo waarschijnlijk! Spannend.
Hoef je je geen zorgen om te maken hoor. Ik heb echt minimaal buikkrampen gehad en ben toch al 10 weken zwanger.
Ik had vanaf me nod krampjes en steekjes , toen bij week 5 begon het zware druk ongesteld gevoel in me onderbuik heel eng( groeie baarmoeder) het heeft denk 5 of 6 dagen geduurd met vlagen.dn opeens was het weg,en ook de steekjes weg! Kan zomaar zijn dat het opeens weg is een week blijft of langer en later weer terug komt.ik maakte me ook druk maar vandaag een goeie echo gehad dus het is heel normaal dat kwaaltjes komen en gaan.