Zwanger of niet?!

Discussion in 'Zwanger worden' started by Tsayno, May 24, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Tsayno

Tsayno Lid

May 24, 2015
    24
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dag dames,

Ik ben nieuw hier, lees wel regelmatig mee. Mijn partner en ik zijn al een hele tijd bezig met zwanger worden. Afgelopen maand netjes ovulatietesten gebruikt en 7 dagen later had ik bij het afvegen roze bloedverlies. Het was enkel bij het afvegen en de hele avond door. Daarna niet meer gehad. Ik hoopte natuurlijk op een innesteling, dat was continue wat ik kreeg als ik op bloedverlies google.

Vandaag is mijn NOD (of gisteren) en dacht net, laat ik er een testje tegen aan gooien, deze was omo wit, enkel een felrood controlestreepje. Natuurlijk helemaal down en nu wachten op mijn menstruatie.

Deze maand was ook anders dan anders, meestal heb ik ruim een week voor nod al menstruatiekrampen, zware en lamme benen, hoofdpijntjes etc, deze maand daar totaal niets van gemerkt en voor het eerst ooit dus wat rozig bloedverlies bij het afvegen. Iemand ooit hetzelfde meegemaakt? Innestelingsbloed, maar wel een negatieve test? Zou ik nog zwnger kunnen zijn…

Liefs...

2. Keke91

Keke91 Bekend lid

Jul 3, 2014
    644
    336
    63
    Female
    Gelderland
    Ik lees wel eens dat er pas na NOD positief getest wordt. Hopelijk is dat bij jou ook het geval, ik zal voor je duimen!

Share This Page