Ik ruik mezelf

Discussion in 'Stel je vraag aan de verloskundige' started by cindy68, Apr 26, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. cindy68

cindy68 Actief lid

Oct 23, 2006
    101
    0
    0
    Hallo,

misschien een vieze vraag. Ik heb sinds dat ik zwanger ben last van wat meer afscheiding als nogmaal. Niet extreem maar wel meer. Het ziet er een beetje witachtig uit. Het is al aardig warm aan het worden, en ik ben veel meer gaan zweten. Ook de afscheiding is wat meer aan het worden. ik zweet daar ook heel veel op het moment, en mijn ondergoed is om de haverklap vochtig. Nu is het een probleem dat ik dat ergens half in de dag ga ruiken. Zelfs door mijn spijkerbroek heen. Is dit nogmaal? De kleur is niet veranderd ofzo. Ik schaam mij rot. Maak me ook een beetje ongerust. wat moet ik doen. Ik hoop snel iets te horen.

cindy

2. Immie

Immie Verloskundige

Dec 17, 2006
    7,813
    0
    0
    Verpleegkundige en Verloskundige
    Hi cindy,

In de zwangerschap word je geur versterkt, misschien lijkt het erger dan dat het is. vraag een goede vriendin of zij het ook ruikt als jij het ruikt of je partner.
    Het klopt inderdaad dat je meer afscheiding krijgt in de zwangerschap en het warme weer helpt ook niet mee, het gaat dan zitten broeden.
    Je kan altijd een extra onder goed met je meenemen en als je dan ergens bent ga je gewoon naar het toilet en verschoon je jezelf, niemand die dat hoeft te weten/zien of ruiken.

Groetjes imke

Share This Page