Helaas deel ik deze mening absoluut niet! Zal wel weer iedereen over me heen krijgen, maar ik vind dat iedereen recht heeft op een eigen mening! Groetjes marjo
Hey Elmo, Ik had je gisteravond via MSN al gefeliciteerd en bij deze dus nog een keer! Je hebt het verdiend en het is je zeker toevertrouwd. X Elvira
Sorry nog even een kleine reactie. @Muuske Wees maar blij dan dat we absoluut geen waarde hechten aan jou mening! De afgelopen dagen heb je zo de draak met je zelf gestoken, dat ik bang ben dat ik je absoluut niet meer serieus neem!
Betwijfel of jullie dat ooit wel hebben gedaan! Jullie steken al dagen de draak met mij en me gevoelens! Ik d8 dat ik me onrust met jullie hier kon delen. Niet dus! Ga een anders slachtoffer zoeken! Mijd aub mijn topics als ze je niet interesseren! Gelukkig deelt niet iedereen jullie mening! Groetjes Marjo
@Muuske, We hebben je absoluut serieus genomen al die tijd. Op een gegeven moment bleef je maar doorzagen over je leeftijd, slechte kwalitiet eitjes, overal dezelfde vragen en dubbele topics, en vooral de opmerking die je maakte tegen een bepaald iemand hier op het forum heeft je de das omgedaan. Het is de bedoeling dat we hier lief en leed delen en in goede harmonie met elkaar omgaan. Sorry het is niet mijn bedoeling om je te kwetsen, maar ik zeg nu eenmaal wat iedereen denkt. Ik wens je al het goede toe! Elvira
Ik heb serieus geantwoord op je vraag om je topic verder te mijden. Doe je dat dan ook bij ons? Of mogen we niet eens reageren als je op een door ons geopend topic volledig off-topic weer begint te jammeren hoe oneerlijk de wereld in elkaar zit? Femke
Nou ja zeg! Dus als IK iets tegen een bepaald iemand(wie?)(wat?) zeg dan wordt ik uitgemaakt voor vanalles, maar jullie mogen wel met ze alleen lekker over MIJ heenvallen? Jaja.... Snap al hoe ut hier werkt! Vriendjespolitiek! Je hoort erbij of ligt eruit! De groeten!
beetje apart dit.. vind elmo niet zo tof denk ik, verpest haar felicitaties behoorlijk... maar goed gefeliciteerd meid.
Ik geloof dat ik iets gemist heb....maar ws heb ik me luiken niet helemaal goed open ,maarre....Elmo begrijp dat je gepromoveerd bent tot MOD-je! Proficiat hoor!
Ha Elmo! Betekent dit dat je in de moderator groep zit? (ben niet zo bekend met al die afkortingen... ) Dan ook van harte namens mij met je titel als MOD!!! Je bent een goede aanwinst voor de groep!! Liefs Nollie