Waren wij op tijd?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Noa91, 17 sep 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Noa91

Noa91 Lid

5 jul 2018
    12
    1
    3
    Vrouw
    Hi,

31 augustus was ik ongesteld. Cyclus normaal ongeveer 29/30 dagen.
    Via de Mijn Kalender app zeggen ze vruchtbare periode 11 t/m 17 september.

Dinsdag en gisteren(zondag) hebben we geklust. Rest van de week helaas elke keer weg en er dus niet van gekomen. Begin van de week veranderde mijn afscheiding, waardoor ik ook dacht dat mijn vruchtbare periode was begonnen. Gisteren was mijn afscheiding alweer iets dikker.

Zou het eventueel gelukt kunnen zijn of is de kans helemaal verkeken. Dan kan ik het wat meer van me afzetten en niet over 2 weken in spanning zitten

2. paula1984

paula1984 Niet meer actief

Dat kunnen wij en jij onmogelijk bepalen gebaseerd op een app.
    Veranderende afscheiding kan al een week voor je eisprong beginnen.
    Als jij hem niet voelt en geen test of temperaturen heb gedaan is het erg lastig ie6s zinnigs te zeggen.

Ik heb bijvoorbeeld een cyclus van 26 dagen maar mijn eisprong is meestal op dag 15 dus de lf is maar 11 a 12 dagen ipv 14 wat op zn app de standaard is.

3. Flamingo1990

Flamingo1990 Niet meer actief

Nooit vertrouwen op een app. De enige manier is ovulatietesten en temperaturen om het betrouwbaar te doen. Iedere vrouw is anders. Toen ik de app gebruikte werd ik maar niet zwanger, toen ik na 6 maanden over ging op ovulatie testen en temperaturen bleek ik bijna een week na de vruchtbare periode volgens de app pas een eisprong te hebben. Dat was vaak de periode dat we veel geklust hadden en dus op een lager pitje gingen seksen. Na twee maanden ovulatie testen was het wel raak.

Het is mbt jou dus moeilijk te zeggen of het “raak” kan zijn deze maand... het zou zomaar kunnen maar ook weer niet.

Deel Deze Pagina