Hallo, Hopelijk kunnen jullie iets met mijn vraag.... Ik heb een zoontje van 2011 en we zitten in ronde 16 voor een brusje. In januari van dit jaar hebben we het fertiliteitstraject doorlopen. Er zijn geen redenen gevonden waarom ik niet zwanger zou worden. Ik heb een vrij regelmatige cyclus en heb goeie eisprongen gehad. Als het dit jaar nog niet lukt, mogen we in januari 2015 terug komen. Tijdens het fertiliteitsonderzoek is er niet gewoon een uitstrijkje gemaakt en mijn vraag is of ik dit alsnog moet laten doen... Ik vind namelijk dat mijn afscheiding soms erg ruikt en ook tijden de menstruatie heb ik dit... Moet ik hier nog een keer extra naar laten kijken of kan ik er vanuit gaan dat ze dat dan tijdens de onderzoeken in het ziekenhuis wel opgemerkt zouden hebben... Alvast bedankt!
Hallo, waren de klachten tijdens de onderzoeken in het ziekenhuis ook al aanwezig of is dit iets van de laatste maanden? En heb je ook last van jeuk en/of een branderig gevoel en heeft het een andere kleur dan voorheen? Het kan zijn als de afscheiding ruikt dat er sprake is van een vaginale infectie. Alleen heb je dan ook vaak last van een van de andere klachten die ik hierboven beschreef. Wat je zou kunnen doen is langs de huisarts gaan en er door hem/haar naar laten kijken. Indien de huisarts het verder wil onderzoeken, nemen ze vaak een kweekje af. Ik hoop dat je hier iets mee kan. Succes! Groetjes Monique