Dag dames, alweer een paar maandjes zijn we bezig voor een 2e kindje. Na mijn eisprong heb ik altijd last van opgezette en gevoelige borsten. Bij mijn eerste zwangerschap had ik dat juist niet en voor mij was dat dus ook een teken van zwangerschap. Nu zou ik graag willen weten of jullie die ervaring ook hebben gehad en of dat anders was bij een volgende zwangerschap. Ik zit nu namelijk elke maand als mn borsten opzetten al in zak en as, omdat ik dan denk dat t niet raak is. Terwijl het best anders kan zijn bij een 2e zwangerschap... Andere pijnlijke borsten ervaringen zijn ook welkom en in hoeverre dat anders was bij een zwangerschap... Bedankt voor je reactie!! Liefs
Hoi, ik heb nog geen kinderen, maar ik ben nu 5 cycli geen pil meer. Sinds de laatste 2 heb ik van ei tot menstruatie pijnlijke borsten. Ineens terwijl dat eerst nooit was.
volgens mij kan dat erg verschillen per zwangerschap.. ik weet t niet meer precies bij mij, mijn borsten waren niet heel pijnlijk.. alleen vanaf 13/14dpo enorm gespannen.. heb nu al pijnlijke borsten, dus aan de ene kant heb ik zoiets van, t zal wel niet.. aan de andere kant tja t kan.. alleen had ik deze keer op de dag van mijn ei al pijnlijke borsten? misschien eerder mijn ei gehad ik weet het niet.. je hoort vaker dat t verschilt per zwangerschap dus wie weet.
Ik had het bij mijn eerste zwangerschap 7 maanden lang vanaf mijn ei echt giga pijnlijke borsten en steeds niet zwanger en de 8ste maand had ik totaal nergens last van en toen bleek ik zwanger en nu elke maand totaal geen pijnlijke borsten en sinds deze maand ineens vanaf dinsdag echt pijnlijke borsten maar heb vanochtend een test gedaan en die was negatief dus het hoeft niks te zeggen bij mijn eerste zwangerschap kon ik het daar echt aan merken maar nu dus weer niet
ik had t altijd al erg, en toen ik zwanger bleek had ik t ook heel erg. ik had het de eerste twee maanden na de miskraam ook heel erg. en nu: amper! de laatste twee dagen voor NOD een heel klein beetje. maar voor mijn zwangerschap had ik altijd zo'n pijnlijke borsten dat ik zelfs niet van een stoep af kon fietsen zonder dat het pijn deed. Ik zit nu ok steeds te letten op mijn borsten als signaal van juist wel een zwangerschap, maar dat hoeft dus helemaal niet zo te zijn bij een tweede, begrijp ik hier!
ook iedere maand gevoielige borsten gehad, maar de laatste keer.. gewoon pijnlijk... en nu af en toe nog...
Ik heb totaal geen last van mijn borsten!! Ben nu 14 weken zwanger en heb nergens last van! Geen pijn niets noppes nada..ze zijn nog altijd even klein en er iets niets aan te zien.. Terwijl die kleine toch hard aan het groeien is van binnen Ik heb nooit pijn gehad aan mijn borsten voor nod, dus ook hier geen veranderingen. Toevallig gisteravond deden de tepels voor het eerst echt pijn. Nu weer helemaal over!
Dank je voor jullie reacties. Zijn er ook vrouwen die bij een eerste zwangerschap geen last hadden van hun borsten (in ieder geval tot aan NOD) en bij een volgende zwangerschap wel voor NOD pijnlijke borsten hadden??
Hier soms last van gevoelige borsten voor ik ongi word en soms helemaal niet, nu al 2 weken hele pijnlijke borsten en nog steeds geen ongi...
ik had altijd na mijn eisprong last van mijn borsten en dat bleef aanhouden tot mijn ongi. De keer dat ik zwanger werd bleef de pijn in mijn borsten aanhouden. daarna werd het zelfs wat erger. Nu doen ze gelukkig geen pijn meer.