Hallo, Ik ben vandaag 4 weken zwanger. heb 9 dpo positief getest, streepje loopt mooi op. Maar blijft nog net lichter dan de controle streep. Ik heb sinds gister een continu licht drukkend gevoel links in mijn onderbuik. Het voelt alsof je eisprong komt, op die plek zit het ook. Het is geen echte pijn. Maar kan het niet plaatsen vanwege de plek waar het zit. Ik ben bang voor een BBZ.. (clomid geslikt) Wat kan dit zijn? Voel me verder al paar dagen beetje naar. Misselijk met vlagen. Regelmatig buikkramp met ontlasting. Maar ben ook erg verkouden.
Hoi Teuntje83, een bbz voel je over het algemeen nog niet zo vroeg in de zwangerschap. Vaak krijgen vrouwen daar dan pas last van bij 6-7 weken. Soms reageert je lijf gewoon nog een beetje als bij een normale cyclus en kun je dus dit soort pijntjes ervaren. Geeft op zich niets. Je weet het natuurlijk nooit, maar het is zeker geen reden te denken dat dit foute boel is. Gefeliciteerd in ieder geval, hoop dat het intussen nog steeds goed gaat. Groetjes Brigitte