kinderwens en vroeggeboren man

Discussion in 'Zwanger worden' started by indyana, Nov 3, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. indyana

indyana Nieuw lid

Nov 3, 2014
    4
    0
    1
    NULL
    NULL
    Lieve dames, ik weet niet of hier al een onderwerp in bestaat op dit forum vandaar even mijn vraag hier. Mijn vriend en ik willen graag een kindje,nu zijn we in het voorjaar gestopt met de pil dus nog binnen het aangegeven jaar. Nu was mijn vriend tijdens zijn geboorte zon 9 weken te vroeg, waarbij zijn testikels operatief ingedaald zijn. Van zijn testes is bij mij bekend dat dit enige gevolgen op vruchtbaarheid kan hebben,maar nu vroegen wij ons af of er iemand ervaring heeft met een te vroeg geboren man icm kinderwens? Voordat ik naar de dokter stap wilde ik eerst hier een poging wagen. Dankjewel alvast

2. MoniqueA

MoniqueA Bekend lid

Sep 11, 2008
    800
    0
    0
    Ik heb het nog niet eerder gehoord eigenlijk. Maar vervelend zeg!! Heel veel succes met de zoektocht.

3. Tammie87

Tammie87 Fanatiek lid

Jan 28, 2010
    1,091
    102
    63
    Mijn man was ook tevroeg geboren, daardoor waren zijn testikels wat onderontwikkeld. Hierdoor wel slecht zaad. maar is dus wel een ander verhaal dan bij jullie. toch ben ik nu spontaan zwanger geraakt.

succes je kan het altijd gewoon proberen en als het niet lukt alsnog laten onderzoeken.

4. Nephthys

Nephthys Fanatiek lid

Aug 9, 2013
    3,721
    3
    0
    Noord-Brabant
    Helaas mag je pas onderzoeken laten doen als je een jaar zonder resultaat aan het proberen bent.

Alles kan gewoon goed zijn dus probeer het eerst een tijdje. :) Is wel zo fijn.

Succes!

5. indyana

indyana Nieuw lid

Nov 3, 2014
    4
    0
    1
    NULL
    NULL
    Dankjewel :) we gaan we gewoon met liefde door met proberen,zat alleen al even met deze vraag in overweging,en tammie87 gefeliciteerd!

6. liva87

liva87 Bekend lid

Mar 17, 2014
    660
    1
    0
    NULL
    NULL
    Je kan een mannen test kopen via internet (google mannenvruchtbaarheidstest). Kennisen van ons hadden dat.ook gedaan..dan kan je testen of er levende zaadcellen zijn. Het zijn betrouwbare testen want die worden ook gebruikt door ziekenhuizen.

Misschien een goede tip.

7. Maria999

Maria999 Fanatiek lid

Jan 5, 2012
    4,525
    2
    36
    Een huisarts zal echt wel willen meewerken aan een sementest als je dit verhaal vertelt, hoor.

8. indyana

indyana Nieuw lid

Nov 3, 2014
    4
    0
    1
    NULL
    NULL
    Dankjewel liva87 en maria999, toch eens een poging hiervan gaan wagen :)

9. Candle26

Candle26 Niet meer actief

Hoeft niet altijd invloed te hebben hoor, mijn man is 8 weken te vroeg geboren, was na 1 maand proberen zwanger :)

Ik duim voor jullie, succes!

10. indyana

indyana Nieuw lid

Nov 3, 2014
    4
    0
    1
    NULL
    NULL
    Dankje candle26 , gefeliciteerd :) en wil pas na de dokter als we tegen het jaar aanzitten maar in ieder geval dankjewel voor jullie geruststelling en info xx

11. Dansprinsesje

Dansprinsesje Fanatiek lid

Mar 15, 2014
    2,913
    3,417
    113
    Mijn verhaal zal je waarschijnlijk minder graag horen.
    Mijn man was 1 maand te vroeg geboren en 1 niet-ingedaalde testikel.
    En wij hebben net te horen gekregen dat mijn man amper zaad heeft :(.
    We zijn nu naar fertiliteitscentrum gestapt voor verdere onderzoeken en behandelingen.

Maar het is niet omdat wij pech hebben, dat jullie ook pech gaan hebben.

Ik ben in januari gestopt met de pil.

Share This Page