Bruine afscheiding, negatieve zwangerschapstest, positieve ovulatietest!..

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door waussie, 4 sep 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. waussie

waussie Actief lid

4 apr 2014
    212
    2
    18
    hoi,

Ik ben helemaal in de war nu en ik ga om advies vragen.. ik ben al 3,5 jaar bezig met zwanger worden en hebben al allerlei testen gedaan in ziekenhuis en alles is goed.. we waren begonnen aan een iui met hormonen maar dat lukte niet... ik zit nu op een cyclus van 7 weken inmiddels en vorige week had ik bruine afscheiding dat 4 dagen heeft geduurd.. nu had ik gisteren alleen een ovulatietest liggen en deed die in de middag en die was super positief! Dus ik denk toch maar een zwtest halen.. kruidvat 2v5 maar nee negatief.. dus vanochtend nog een keer en weer negatief! En dacht ga ik nog een keer ovulatietest doen en weer super positief! Dus helemaal in de war.. ik heb net ziekenhuis gebeld en hun zeggen geduld hebben.. wat denken jullie hiervan??

2. Gootje1988

Gootje1988 Fanatiek lid

5 apr 2017
    4.847
    2.845
    113
    Heb je foto van de ovulatietesten?

3. nicole1987

nicole1987 Fanatiek lid

19 sep 2015
    3.027
    970
    113
    Vrouw
    brabant
    Kan innestelingsbloeding zijn,dan is het nog te vroeg voor een zw test maaar
    Kan ook ovuluatiebloeding al kom het niet vaak voor

Dus zou het voor de zekerheid gezellig maken :)

Als het innesteling is zou je over dag of 3 a 4 wel positief kunnen testen denk ik.

Ziekenhuis zou wel via echo kunnen zien toch of het een naderende eisprong is?

4. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.953
    15.597
    113
    Nabij Utrecht
    Een innestelingsbloeding wat bruin is, is oud bloed. HCG komt 2 dagen na de innesteling vrij.
    Als TS vorige week dat bruine bloed had (voor 4 dagen lang), dan had een test onderhand al heel duidelijk moeten zijn.
    Een innestelingsbloeding is het dus niet geweest.

TS, ik ben ook wel benieuwd naar je positieve ovu testen.
    En ik hoop maar dat het geen kruidvat testen zijn, want die staan er om bekend om heeeeel lang vals positief te geven, waardoor je echte lh piek moeilijk op te sporen is.

5. nicole1987

nicole1987 Fanatiek lid

19 sep 2015
    3.027
    970
    113
    Vrouw
    brabant
    Daar heb je gelijk in ja

6. dijk1985

dijk1985 Actief lid

2 sep 2017
    165
    250
    63
    Vrouw
    Wat een spanning voor jou....vreslijk
    Ik heb 2 maanden geleden een miskraam gehad, de eerste cyclus na mijn miskraam heb ik een kleine bloeding gehad van mijn eisprong(Dit had ik nog nooit eerder gehad)....dat zou het dus kunnen zijn...
    Als je een goede ovulatie test hebt gehad zou ik zeker een klusronde wagen...
    Succes

7. waussie

waussie Actief lid

4 apr 2014
    212
    2
    18
    Deze is van vanochtend..

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      70 KB
      Weergaven:
      112
  8. waussie

waussie Actief lid

4 apr 2014
    212
    2
    18
    Maar ik had idd gelezen als het een innesteling was dan had ik idd al positief moeten testen! Dus daarom snap ik er niks meer van Haha.. maar een ovulatietest is toch geen 2 dagen positief?

9. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.953
    15.597
    113
    Nabij Utrecht
    Jawel hoor :) Komt zeer regelmatig voor dat de piek 2 dagen duurt :):)
    Dus het zou idd een aankomende eisprong kunnen zijn.

Je hebt vandaag toch niet met eerste ochtendurine getest toch?

10. waussie

waussie Actief lid

4 apr 2014
    212
    2
    18
    Apart Haha! Maar nee was met de 2de x naar de wc gaan!

11. Jenneke88

Jenneke88 Fanatiek lid

9 jul 2016
    1.772
    817
    113
    Je hebt je eigen vraag in de OP al beantwoord. Positieve ovulatietest maar negatieve zwangerschapstest betekent een naderende ovulatie. Ik zou het voor de zekerheid gezellig maken. Succes

Deel Deze Pagina