Hoihoii Ik zal het zo kort mogelijk uitleggen! Een jaar geleden ben ik met de pil gestopt, sindsdien altijd regelmatig ongesteld met een cyclus van 25 dagen, met heel soms tussendoor een maandje met een uitschietertje naar 26 of 27 dagen. De laatste 2 maanden was mijn cyclus 25 dagen en daarvoor een keertje 26. Ik ging dus uit van 25-26-27 (bij mijn banner 25 zoals mijn laatste cyclus). Ik ben eigenlijk totaal niet bezig met zwanger worden, we hebben alleen besloten een kindje te willen en de condooms de deur uit te doen en dat we dan vanzelf zien wat er gebeurt! Om het allemaal spontaan te houden zoals het altijd is. 29 januari begon mijn laatste menstruatie, ik zou nu dus afgelopen dinsdag, woensdag of uiterlijk donderdag mijn volgende menstruatie moeten krijgen maar die komt maar niet! Ik voel wel al ruim 2 weken sinds mijn vermoedelijke eisprong dingetjes in mijn onderbuik, steekjes, kriebeltjes, zeurend gevoel. Ik had een paar dagen dat ik niets meer voelde maar nu de laatste dagen voel ik wel erg vaak steekjes links rechts en in het midden, mijn borsten doen ook een beetje zeer de laatste 2 dagen. Ik heb op dit moment al bijna een week gewoon een beetje het gevoel van ongesteld worden zeg maar. En verder heb ik alleen af en toe een beetje wit verlies. Gisteren heb ik een testje gedaan, bij 3 dagen overtijd (of 1-2 dagen als ik 26-27 dagen tel) dat testje was hartstikke negatief dus ik kan niet zwanger zijn neem ik aan. Toch ben ik nu al 5 dagen overtijd!! (of 2-3 dagen als ik 26-27 dagen tel dus). Ik vind het maar vreemd, maandag doe ik nog wel een testje als het dan nog niet doorzet. Maar is dit iets waar ik mee naar de huisarts zou moeten of is het gewoon normaal en moet ik afwachten tot mijn menstruatie begint? Ik snap even niks meer van mijn lijf hihi Alvast bedankt!
sorry loos alarm!! hihi ik werd vanmorgen wakker en mijn ongi is begonnen, vind het nog steeds gek dat het ineens een paar dagen later is gezien het nooit verder uitschiet dan 1 of hooguit 2 daagjes af en toe maargoed toch bedankt voor het lezen in ieder geval