Vraagje. Wij proberen het om de dag gezellig te maken. Meestal 's avonds (gemakkelijker owv het werk e.d). Maar de ene keer is dat bv dinsdagavond, woensdag niet en donderdagochtend weer. Is dat te kort op elkaar? Ik heb 's morgens meer zin dan 's avonds en kan me dan niet inhouden
Ik zou het morgen ochtend nog eens doen. Morgen avond vind ik wat aan de late kant. Mits jullie het vanochtend al hebben gedaan. Anders zou ik vanavond pakken.
Hou er wel rekening mee dames dat het een week duurt om de volledige zaadvoorraad bij te vullen. Als je het elke dag of meerdere keren per dag doet, heeft je man veel minder zaadcellen... of het dan allemaal nog zo effectief is, ik heb er mijn twijfels bij.
Ik zou ook vanavond doen en dan morgenavond nog eens. Wij hadden op zondagochtend een positieve ovutest. Hadden het die zaterdagavond al gezellig gehad, toen zondagavond weer en voor de zekerheid maandagavond ook. En zie mijn banner
klopt maar bij mijn eerste ben ik ook zwanger geraakt door het bijna elke dag te doen rondom de eisprong
Een week om de volledige voorraad aan te vullen? Dat is wel érg lang hoor. Meerdere keren op één dag is inderdaad niet goed voor de kwaliteit volgens mijn gyn. Maar 1x per dag kan geen kwaad.
Ik denk dat het echt niks uitmaakt. Toen wij bezig waren voor de eerste was me vriend van ma-vrij van huis voor werk. Op een vrijdag heb ik me eisprong toen gevoeld(ik kwam er pas later achter toen ik het las dat dat het dus was) savonds hebben we het gezellig gehad terwijl daarvoor een hele week niet. En boem het was raak.