bruine afscheiding onregelmatige cyclus

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door mama86s, 17 nov 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mama86s

mama86s Lid

10 okt 2013
    85
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi

wil jullie even wat voorleggen, zelf geen idee meer wat ik moet denken..

Heb een onregelmatige cyclus, zie onder. Nu op dag 29 en sinds gisteren bruine afscheiding en had in n vlaag t gevoel dat ik zwaar ongesteld ging worden, maar er is nog steeds niks op lichte bruine afscheiding na (wat er wat slijmerig uitziet,sorry)

Iemand enig idee wat dit kan zijn/zelf meegemaakt?
    Dankjewel!

2. Meis28

Meis28 Fanatiek lid

30 aug 2013
    4.026
    184
    63
    Spanje
    Ben je onlangs gestopt met de pil? Misschien heeft het met ontpillen te maken? Ik had het ook de eerste twee cycli. Nu momenteel word ik helemaal niet meer ongesteld, ook geen bruin-niks! Maar t kan ontpillen zijn en anders geen idee..

3. mama86s

mama86s Lid

10 okt 2013
    85
    0
    0
    NULL
    NULL
    Niet onlangs, 5 maanden ongeveer..ja dacht ik zelf ook al, maar hoop natuurlijk iets anders, wel raar dat ik dit niet eerder heb gehad. Wel 1x eenmalig n beetje maar nooit dat t 2 dagen aanhoudt

4. lievemama19

lievemama19 Fanatiek lid

12 mrt 2007
    1.813
    1
    36
    het zou ook je ei kunnen zijn, of een innesteling ;)

5. Beepje

Beepje Fanatiek lid

14 feb 2013
    2.310
    9
    38
    Ik heb dit altijd voordat ik ongi word, dus mss komt t eraan.

6. mama86s

mama86s Lid

10 okt 2013
    85
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ook is t nu weer opgehouden, wacht t even af. toch raar...maar zoals altijd geduld, en anders weer n testje. Voel me iig niet anders dan anders.

7. Beepje

Beepje Fanatiek lid

14 feb 2013
    2.310
    9
    38
    Ik hoop voor je dat het een innestelingsbloeding is!

8. mama86s

mama86s Lid

10 okt 2013
    85
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja ik ook,maar niet te veel... Maar stel dat t een innesteling geweest is, na hoeveel dagen kan ik testen? Ben erg onregelmatig dus geen idee wanneer mijn nod is ..

9. Beepje

Beepje Fanatiek lid

14 feb 2013
    2.310
    9
    38
    Ja das lastig...stel dat dit een innesteling was dan zou ik vanaf nu wel die 18 dagen even aanhouden. Heb je geen ovutesten gebruikt om de eisprong te bepalen? Of doe je temperaturen?

10. Maantje555

Maantje555 Niet meer actief

Bij mij is dit ook 2/3 dagen voor mijn menstruatie.

11. Meis28

Meis28 Fanatiek lid

30 aug 2013
    4.026
    184
    63
    Spanje
    Ik had het ook een x een week voor de menstruatie

12. mama86s

mama86s Lid

10 okt 2013
    85
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nee heb nog geen ovulatietesten gebruikt, tempen ook nog niet. Mocht er nu een menstruatie komen ben ik zeker voor plan dat te gaan doen. Btje uitzichtloos dit ..

13. wabilla

wabilla Actief lid

10 apr 2013
    201
    0
    16
    NULL
    NULL
    dames dit had ik ook vorige maand eerst wat licht bruin verlies zelf een dag roze doorschijnende wit verlies na even opzoek werk stond er op dat dit innestelingsbloed was zat toen op dag 19 van mijn cyclus. Heb ook een onregelmatige cyclus september was dit 29 dagen dus ging ervan uit in oktober 28 dagen cyclusduur helaas na 3dagen bruinverlies zeer licht te hebben werd ik ongesteld op 24 dagen (teleurstelling) wel nu vandaag zit op dag cyclus 22 vorige maand cyclus gehad van 24 denk deze maand ook. sinds gisterenavond menstuatie pijn in onderbuik lichte eigenlijk. en vandaag beetje bruin verlies gehad. Wil dit zeggen dat mijn Ms doorkomen of zwanger(hopelijk zwanger) maar is afwachten Iemand ervaring??? Het rare is ook donderdag bloed laten trekken bij huisarts en blijkbaar moest mijn eisprong nog gebeuren mijn hormonen piek stond laag ben al 7maanden pilvrij gestopt na gebruik van 1 jaar en 11 maanden

14. mama86s

mama86s Lid

10 okt 2013
    85
    0
    0
    NULL
    NULL
    Kon t toch niet laten gisteren een testje te doen..helaas negatief.
    We wachten het weer af, anders over n week nog n testje.

Deel Deze Pagina