Slechte uitslag semen analyse

Discussion in 'Zwanger worden' started by Swaan7, Dec 6, 2024.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Swaan7

Swaan7 Actief lid

Mar 8, 2016
    404
    267
    63
    Lieve allemaal,

Sinds mijn miskraam vorig jaar december proberen ik zwanger te worden van een 3e kindje. Helaas zonder succes. Ik had altijd een korte LF en dacht dat het daaraan lag.

We zijn naar Medisch centrum kinderwens gegaan en ik heb duphaston gekregen voor meer progesteron (op basis van mijn uitslagen met ovulatietesten etc)

Mijn echo’s waren allemaal goed en er is alleen bloedonderzoek gedaan op chlamydia, ook dit was goed.

Echter de uitslag van mijn man was bar slecht 500.000 zaadcellen per ml ipv 10-20-30 miljoen. Nu willen ze kijken of dit kwam omdat hij ziek is geweest vlak hiervoor (hand voet mondziekte) omdat ze het anders apart vinden dat we wel 2 kinderen hebben en 1 miskraam.

Nu ben ik gestopt met de medicatie en wacht ik af tot ik mijn menstruatie krijg… maar zouden ze bij mij al verder onderzoek kunnen doen eventueel voor de volgende analyse van mijn man? Zo ja, waar kan ik om vragen?

We hopen dat de volgende uitslag goed is, de arts zei anders gelijk aan de telefoon dat het alleen ivf/ icsi kan worden. Ze vroeg ook nog even voor de zekerheid ja jullie hebben toch echt twee kinderen samen

liefs

Share This Page