hallo allemaal ik heb een vraag waar hopelijk iemand op kan beantwoorden ik heb een spiraal al bijna 2 jaar. maar sinds een paar weken heb ik akelige onderbuikpijn en me buik is vaak opgezwollen, heb paar dagen geleden een test gedaan maar de test was negatief ( niet zwanger) maar mischien dat het ook aan mij lig dat ik het te graag wil maar ook ik heb me vragen erover want ben al bijna 2 maanden niet meer ongesteld geworden , kan dat omdat ik nog mijn spiraal heb dat ik deze symptomen heb of zou het toch wezen dat ik zwanger blijk te zijn maar dat ik te vroeg een test heb gedaan ? iemand die mij kan helpen naar mijn vraag? Gr, LindseyV21
Ik denk eerlijk ook niet dat je zwanger bent. Ik heb de spiraal 3 jaar gehad en het laatste jaar ook niet meer ongesteld. Volgens HA normaal met een spiraal. Ook de bijbehorende klachten helaas! Je zou voor de zekerheid nog een testje kunnen doen, en misschien eens naar de HA.. deze kan je een eventueel een verwijzing geven voor inwendige echo bij de gynaecoloog