Kent iemand dit? En is dit een voorteken van een miskraam, of kan het voorkomen in het begin van de zwangerschap? Net had ik bruinige/roest afscheiding.. En toen ging ik naar de wc en met afvegen was 't roze met een klein rood stipje op t wcpapiertje....
Ik durf het niet te zeggen. Had je ook niet een teleurstellende echo? In de gaten houden. Het kan beide kanten op helaas. Succes!
Kunnen we helaas niet zeggen vanaf hier. Bloedingen kunnen zeker voorkomen in het begin maar of het goed blijft gaan.... Heb hem ook verplaatst naar het onderdeel: miskraam. Sterkte, Elmo
Ik heb t zelfde voor en ben vandaag mogen langs gaan bij de gyne, Ben wel korter zwanger volgens de echo maar heb vandaag een kloppend hartje tezien gekregen
Het echt rode heeft maar 2 dagen geduurd, zonder krampen. Daarna nog 2 dagen bruin gehad met afvegen.. Dus niet te vergelijken met een normale menstruatie bij mij. Ben nog humeurig en moe, maar geen zere borsten meer. Weet niet of dat een slecht teken is? Heb pas 2 januari een echo, dus moet nog wachten.