Een vriendin van mij heeft een paar dagen geleden eindeilijk positief getest. Geweldig nieuws natuurlijk. Maar gisteravond verloor ze wat rozige / bruin afscheiding. Daarna verloor ze wel bloed, ook wat met stolsels. Mijn vraag ik dus echter, is een miskraam pas definitief als je stolsels verliest ? Want ze heeft geen buikkrampen, gewoon een soort ongesteld gevoel, dus geen buikpijn of zo. Ik ben dus benieuwd naar ervaringen of stolsels alles zeggen, ze is vanmorgen nog vreselijk beroerd geweest. Bedankt alvast.
Ik heb afgelopen dinsdag in dezelfde situatie gezeten. 's morgens wat bloedverlies met stolseltjes en 's middags bijna niets meer. Volgens de VK die ik aan de telefoon had was het wel een miskraam doordat er stolseltjes in zaten. Ook ik had geen buikkrampen, maar de VK zei dat dit kwam omdat ik nog maar heel kort zwanger was en dat dit dan zonder krampen kan gebeuren. Volgende week moet ik voor een echo heen, maar ik weet al wel dat het bij mij een miskraam was, ondanks dat ik het in het begin niet wilde geloven.
ha ik had op 29 sept positief getest op 6 okt verloor ik bloed en wist dat het niet goed zat, maar was ook heel klein beetje geen stolsels. opgegeven moment echo gekregen op 15 okt en kreeg ik te horen dat het niet goed zat en moest wachten op mk vrijdag avond had ik wat steekjes en zaterdag ochtend ook en smiddags heb ik het helemaal verloren in 2 grote delen het vliesje en soort vruchtje maar idd je hoeft net perse buikpijn te hebben mijn mijn vriendin heeft al 3 keer bloed verloren en is nu nog steeds 26 wken zwanger dus zou zorgen dat ze zo snel mogelijk echo mag of zo dan weet je het zeker. groetjes joyc en succes en duim voor haar dat het goed zit.
Ook ik heb nauwelijks buikkrampen gehad, alleen wat steekjes. En mijn mk begon met slijm en hele kleine stukjes bloed.
Ik had alleen wat bruin verlies dat 2 dagen later iets roder werd. Bij de echo bleek dat het toch mis was. Pas met de werkelijke miskraam (opgewekt met pillen) kwamen de stolsels en buikkrampen. Bij iedereen is het dus anders. Ik hoop voor je vriendin dat alles goed is. Gr prima
Ik heb bij beide miskramen niet echt stolsels gehad. Het leek eigenlijk op een gewone menstruatie. gr vruchtje
Elke mk is dus anders blijkt maar weer. Ik heb een hele heftige mk achter de rug, maar zonder maar 1 stolsel te verliezen. Ik kreeg te horen dat de echo niet goed was en 6 dagen later begon het met bruine afscheiding. Had al wel een aantal dagen krampen. De afscheiding werd elke dag meer en na 3 dagen ook rood. Ik kreeg elke dag meer en meer pijn en krampen. Op een gegeven moment werden het stevige weeën, om de 4 minuten. Dit heb ik 4 dagen gehad, onmenselijk bijna. Op zondag en maandag had ik een weeënstorm, die bijna een uur duurde. Dat wens ik mijn ergste vijand niet toe. Ook vloeide ik meer en meer helder rood bloed. Met ook steeds gestold bloed, van die dikke bijna zwarte draden. Maar geen stolsels dus. Afgelopen dinsdag verloor ik de vrucht, een langwerpig cocon-achtig weefsel. Het was voor mij dus heel duidelijk het kindje, omdat ik niet eerder weefsel was verloren. Een soort mini-bevalling dus hier.
Hoi, hier ook begonnen met slijm bij t afvegen (met iets er in wat ik t best kan omschrijven als zo'n bruin puntje wat je wel ns in een ei-wit tegenkomt) daarna bruine afscheiding en 2 dagen later bloeding en stolsels, nu alleen nog weer bruine afscheiding met een beetje bloed, wel krampen zoals bij een ongesteldheid. Maandag terug naar de vk, we zullen t wel horen of dit het was.... goeie jaarwisseling allemaal!