temperatuur blijft hoog na curettage...

Discussion in 'Miskraam' started by Marijn, Dec 7, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Marijn

Marijn Fanatiek lid

Aug 22, 2007
    1,551
    25
    48
    Op 8 november heb ik een curettage gehad. Daarna ben ik mijn temperatuur blijven controleren. Deze blijft alleen steeds hoog, hetzelfde als toen ik zwanger was; 37.3 en soms 37.4
    De nacontrole was allemaal goed, baarmoeder was schoon. Maar waardoor blijft die temperatuur nu zo hoog? Hebben meer meiden die een curettage hebben gehad hier last van? En moet ik me nu zorgen maken? Heb verder nergens last van.

Liefs

Marijn

2. Caruli

Caruli VIP lid

Nov 15, 2007
    31,699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    ik had het ook maar ik had een ontsteking en moest op letten of ik geen hogere koorts zou krijgen
    maar ik weet niet hoe het bij jou zit
    wil je nog heel veel sterkte wensen!

3. miriam25

miriam25 Fanatiek lid

Jan 9, 2007
    3,072
    0
    0
    cal center medewerkster
    marijn ik heb nooit mijn temp gemeten dus heb echt geen idee, maar wil je wel heel veel sterkte toe wensen en hoop dat 2008 jou jaar mag worden
    liefs miriam

4. prima

prima Bekend lid

Jan 13, 2007
    549
    0
    0
    regio Utrecht
    Mijn miskraam is afgelopen donderdag opgewekt met pillen dus een iets andere situatie dan die van jou, maar het resultaat is hetzelfde. Ook mijn temp blijft hoog en dat vind ik raar. Zou graag weer meteen systeem in mijn cyclus willen hebben zodat we weer verder kunnen.
    Hoe is het iniddels met jouw temp verder gegaan?

5. charlie01

charlie01 Bekend lid

Mar 22, 2007
    503
    0
    0
    amsterdam
    Marijn,

ik zou toch even terug gaan naar ziekenhuis als je temp zo lang nog hoog blijft. ik heb toen uiteindelijk een nacurretage gehad omdat er toch nog een rest zat. mijn temp bleef ook hoog en bleef ook HCG in mijn bloed.

heel veel sterkte,

groetjes,
    charlie

6. Marijn

Marijn Fanatiek lid

Aug 22, 2007
    1,551
    25
    48
    Op 10 december, dus 31 dagen na mijn curettage ben ik ongetseld geworden, en afgelopen woensdag heb ik mijn eisprong gehad (positieve ovul-test). Dat betekent dat alles weer op orde is en nog meer op orde dan voor de zwangerschappen, haha, ik had altijd cycli van 60 dagen! En nu dus netjes 31 dagen! Levert het toch wat op, die miskramen!
    Mijn temp is nog vrij lang hoog gebleven, tot de menstruatie, toen daalde hij naar 36.9. Daarna heb ik mijn temp. niet meer bijgehouden!
    Sterkte iedereen, en dat 2008 maar een vruchtbaar jaar zal zijn!
    Liefs,
    Marijn

Share This Page