tepels?

Discussion in 'Eerste symptomen' started by fempje, Oct 25, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. fempje

fempje Bekend lid

Sep 27, 2006
    504
    0
    0
    hoi hoi meiden

ik heb effe een vraagje voor jullie.
    ik heb afgelopen maandag mijn eisprong gekregen en die voel ik elke maand (voor de 2e x pas) hihihihi heel duidelijk maar nu is het woensdag en nou heb ik nog steeds een ongi gevoel in mijn buik en vooral links maar ook af en toe rechts echt bij mijn eierstokken.en daar bij heb ik sinds gister een witte afscheiding gekregen echt wit.en ik ben beneden veel vochtiger :oops:.ennnnnnn hihihhi wat kant ik toch lekker zeiken.
    nou zijn mijn TEPELS daar ging het over sind gister avond veel maar ook veel groter dat viel mij erg op + daar bij zitten ook van die puntjes op.en en sinds vanmorgen lopen er van die mega blauwe aderen over heen :confused: (heb ik nog nooit gehad).

kan het zijn dat dit de voortekens zijn van een begin zwangerschap? of kan dat niet omdat het best wel in een vroeg stadium zit.of ben ik mij eigen gek aan het maken. wie heeft dit ook in het begin zo gehad?

groetjes fempje :D

2. fempje

fempje Bekend lid

Sep 27, 2006
    504
    0
    0
    p.s mijn orsten zijn wel gegroeid want ik heb 2 wken gelden een nieuwe bh gekocht, en nu knal ik er onderhand uit want de bh knelt mijn borsten af VREEMD :-k. .

groetjes fempje

3. jeanney3

jeanney3 Niet meer actief

Volgens mij is het veel te vroeg om al iets te voelen. Of het kan zijn dat je eerder je eisprong heb gehad.

Veel liefs Jeanney

4. Sheila82

Sheila82 Niet meer actief

Mijn tepels zijn ook veel groter geworden (tepelhoven ook) en mn borsten wat voller. Mn tepels zijn erg gevoelig en pijnlijk. Ik heb nog een week te gaan tot mn NOD..
    Blauwe aderen kan wel een goed teken zijn, dat was bij mij het teken dat ik zwanger was vorige keer (maar is helaas MK geworden)
    Ik duim voor je!

Liefs

Sylvia

5. Jody79

Jody79 Fanatiek lid

Sep 19, 2006
    1,616
    0
    0
    Je zou zeggen dat het allemaal goede symptomen zijn, maar ik vraag me af of dat al wel kan zo snel?
    Ik dacht dat je eerste symtomen pas na de innestelling komen en dat is dus 5-10 dagen na de bevruchting. Of zit ik zo verkeerd?

Ik hoop echt dat je zwanger bent!

6. Natasja

Natasja VIP lid

Aug 1, 2005
    25,784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    is wel erg vroeg hoor, je zit op de 2de dag na je ei.. innesteling vind plaats tussen dag 5 rn dag 10 na je ei. daarna komt er voldoende hcg vrij voor kwalen ;)

7. fempje

fempje Bekend lid

Sep 27, 2006
    504
    0
    0
    hoi hoi

ja ik vind het dus zelf ook allemaal zo vreemd ja.want ik weet de het innesteling rond de 10e dag is.iksnap het zelf echt niet meer.
    vinden jullie dat ik er een test tegen aan kan gooien? ik word echt gek.

8. fempje

fempje Bekend lid

Sep 27, 2006
    504
    0
    0
    hoi hoi meiden

weer een teken er bij ik heb sinds vanmiddag branderige en traanige ogen.

9. Kubus

Kubus Fanatiek lid

Jul 6, 2006
    4,212
    0
    0
    Zuid Holland
    Een test doen is nu nog zinloos, ik zou wachten tot je NOD. Als het "vruchtje" nog niet ingenesteld is komt er geen HCG vrij, je test is dan dus negatief! Zelfs als je al voor je NOD positief test is de kans nog aanwezig dat je toch nog ongesteld wordt en dus een vroege miskraam krijgt.

Even afwachten dus! Sterkte :)

Liefs,
    Tijgetje

10. Sheila82

Sheila82 Niet meer actief

Ik moet ook nog ff wachten tot mn NOD maar krijg ook steeds meer 'last' van de klachtjes die paar dagen na mn NOD begonnen:

* Mn tepels: groter (ook tepelhof) donkerder, in koudstand de hele tijd, ook pijnlijk maar dit kan per dag wisselen

* Steekjes, voelt als bandenpijn. Dus bij liezen en schaamstreek, deze steekjes worden per dag erger en deze steekjes zijn aantal dagen na mn ei begonnen.

* Emotioneel, huilen om niks, en zomaar ineens (dit heb ik alleen maar gehad tijdens zwangerschap, verder nooit eerder)

* de blauwe aderen op mn borsten beginnen weer erger te worden, dus zichtbaarder. Had dat nog wel heel klein beetje na MK maar nu beginnen ze langzaamaan weer donkerder te worden (ook dit heb ik dus alleen gehad tijdens zwangerschap)

* Mn schaamlip onder, niet alles, is blauwig/heel donker? Maar dat is maar 1 stukje, 1 schaamlip ofzo, rest is donkerrood van kleur of helderrood.

Uhm..geloof dat het dit ff was zo...

Liefs

Sylvia

11. fempje

fempje Bekend lid

Sep 27, 2006
    504
    0
    0
    nou meiden

ik ben sinds gister kats misselijk geworden,vooral gister avond,en vanmorgen luste ik ook nog eens mijn koffie nog eens niet :-k ,en nu ben ik weer kats misselijk,ik ben benieuwd ik ga denk ik gewoon volgende week zondag testen een dag voor mijn NOD.

12. san78

san78 Fanatiek lid

Mar 14, 2006
    1,172
    0
    0
    assen
    @fempje.

heb je bij je laatste menstruatie wel een normale menstruatie gehad?
    een vriendin van mij die werd de eerste 2 maand van haar zwangerschap ook nog ongi en had dus niet door dat ze al zwanger was. dus dat kan ook.

ik zal voor je duimen dat het raak is.

liefs san.

13. fempje

fempje Bekend lid

Sep 27, 2006
    504
    0
    0
    hey san

mijn laatse mens was heel erg dus ik denk niet dat ik het toen al was.
    maar we moeten maar een paar daagjes afwachten he.

14. san78

san78 Fanatiek lid

Mar 14, 2006
    1,172
    0
    0
    assen
    ik blijf voor je duimen meis.

ik had zelfs voor mijn ei wat rose verlies wat ik nog niet eerder in die 10 maanden gehad heb. ik heb wel een rare ongi gehad. en ik was 3 dagen te vroeg ongi. maar goed morgen is mijn nod dag en ik test niet eerder dan dat ik 1 week overtijd ben. ik heb het afgeleerd om te vroeg te testen.

liefs san.

Share This Page