Hoi Ik zit met een vraag of nog dames dit herkennen. Ik werd vannacht ongeveer 10dpo wakker met hevige pijn in mijn baarmoeder. Ik kon het vergelijken met weeën en moest echt mijn bed uit en wist niet meer waar kruipen van de pijn. Dan werd ik vreselijk misselijk en ben ik op de koude vloer moeten gaan liggen . Na vijf minuten ging het beter en na 20min voelde ik geen pijn meer. Heb dit enkele ronde terug ook een keer gehad maar niet met de misselijkheid. Het is zo vreemd !! Maak me wel wat zorgen. Oh ja ik maak me geen illusies over een innedteling ofzo dit kan zoveel pijn niet doen lijkt me. Vind het gewoon vreemd en vraag me af of iemand dit herkent. Ook eens schimmelinfectie erbij down under dus jooooyyy !! Thanks voor reacties
Als je inderdaad 10 dagen na NOD bent zou ik eens een testje wagen . Als je 10dpo bedoelt, ik herken het niet. Zouden het niet je darmen kunnen zijn? Daar kun je echt flink last van hebben.
Kruipen over de grond van de pijn? Ik zou een afspraak maken bij de dokter want dat klinkt niet goed.
Tja, maar heb het al gehad en toen ook gewoon ongesteld geworden na 14 dagen, en net een schuimecho gehad deze ronde waar ook alles ok bleek... Moet al zo vaak naar de gynae en rotzooi slikken en dergelijke dat geen zin heb nog een keertje extra te gaan... Zal het vragen als ik over enkele dagen weer terug moet.
Werd je de vorige keer 14 dagen na die pijn ongesteld? Want ovulatiepijn kan serieus heel heftig zijn. Een vriendin van mij is een keer met spoed geopereerd vanwege vermoeden blinde darmontsteking. Bleek haar eisprong te zijn. Is er een kans dat je helemaal geen 10 dpo bent maar dat je ovulatie er aan zit te komen?
Hoi, neen wij moeten zwanger worden dmv fertiliteit dus ik weet exact wanneer mijn eisprong was. Bedankt voor het meedenken
Ja, ok zou er dan zeker even naar vragen want zoveel pijn zonder duidelijke reden lijkt me niet goed. Het hoeft ook niet perse met je baarmoeder of cyclus te maken te hebben natuurlijk, het kan ook van je darmen komen of iets anders. Sterkte!
Ik moet zeggen dat ik de pijn klachten herken, maar aangezien je onder controle staat kan het niet zijn wat ik had. Ik heb dit soort ‘aanvallen’ denk een keer of 6 gehad een paar jaar geleden en toen bleek ik een endometriose cyste v 5 cm te hebben die lekte. Vermoedelijk veroorzaakte het lekken de pijn. Dat komt dan op je buikvlies. Maar dat zouden ze wel hebben gezien. Sowieso naar de dokter! Zeker de combi kruipen over de grond/misselijk is niet ok. Huisartsenpost bellen!
Bij mij hetzelfde, alleen dan cystes die sprongen, het bloed wat erin zat kwam dan in de buikholte. Ik moest daar idd ook aan denken...
Bedankt ! En was dat dan eenmalig zoals bij mij over na zoveel minuten of hield dit bij jullie langer aan? Ik ga het deze week bij eerstvolgende controle aankaarten.
Bij mij hield het een paar minuten aan. Vaak voelde ik me daarna wel nog een beetje beurs ofzo. Er zat bij mij geen regelmaat in en het hing niet samen met m’n cyclus. Vandaar dat ik er zo laat pas achter gekomen ben..
Ik zie dat je pcos hebt, ik ook. Ik heb ook weleens zo’n hevige pijn gehad maar dit scheen te komen doordat de eierstok flink vergrootte door de groeiende eiblaasjes.