Hallo dames, Ik ben bijna 7 weken zwanger, maar heb net gemerkt toen ik naar de wc ging, dat mijn inlegkruisje (vol) zat met bruin vlekjes. Ik heb net de vrlk gebeld, maar ze namen niet op, denk dat ze met lunchpauze zijn.. Maar herkent iemand dit.? is het ernstig? Dit krijg is soms ook voordat ik ongi moet worden... Alvast thnx
Is waarschijnlijk oud bloed, wat eruit komt. Zodra dit helder rood is, veel, met stukjes, en gepaard gaat met krampen, dan zou ik me zorgen maken. De VK kan je natuurlijk als tyd even bellen als dit je geruststelt! Suc6, liefs Carolina
Ja, ik heb de VK ook net gesproken en zij zei precies het zelfde, tenzij ik geen rood bloed heb dan is het goed. Ik ga vrijdag a.s. naar de VK. en over 3 weken naar de echo..Maar hoelang kan dit zo duren? enig idee Ik vind het niet prettig zo, telkens bruine afscheiding.
Is ook niet prettig. Ik heb het ook gehad met 6-7 weken, met 12 weken en zelfs nog met 14 weken. Bij mij was er idd niks aan de hand, het bewijs daarvan ligt nu achter me te slapen Sterkte! En probeer wel te genieten van je zwangerschap he.
Ik heb hier zelf (gelukkig)geen last van gehad, dus heb geen idee hoelang dat kan duren. Ben je nu wel gerustgesteld nu je de VK heb gebeld?
Ik heb in mijn vorige zwangerschap heel erg veel bloed verloren (rood bloed) en dat duurde wel een week .. maar mijn zoontje is nu 3 jaar en 8 maanden oud .. het hoeft dus niks te betekenen..
Bedankt dames, ben wel gerust gesteld nu jullie het ook zeggen. Heb VK gebeld, ze zei dat het bijna bij elk zwangere vrouw voorkomt. zij heeft mij ook gerust gesteld. Morgen naar VK, dan zal ik wel meer info krijgen. Bedankt lieve dames voor al jullie reactie. Groetjes fatma
Ik heb zelf ook sinds gisteravond een paar druppels bloed verloren en sinds vandaag erg bruine afscheiding. En ook bruine stukjes in m'n urine. Heb gisteravond de vk gebeld en kon vandaag terecht voor een echo. Ben zelf volgens mijn laatste menstruatie 8 weken zwanger maar bij de echo zei ze 6 weken, vond dit wel wat raar. Maar ze zei ook dat ze het niet goed kon meten omdat het zo pril was. Maar op de echo was een kloppend hartje te zien. Het zag er allemaal goed uit. Ben ontzettend blij, maar nog wel onzeker omdat ik nog steeds dat bruine heb. Volgende week weer een echo in het ziekenhuis, kijk er al naar uit. Hoop dat jouw echo ook goed is Fatma.