Bruine afscheiding voor NOD

Discussion in 'Zwanger worden' started by Emma 79, Apr 28, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Emma 79

Emma 79 Fanatiek lid

Feb 26, 2009
    2,834
    3
    38
    Ik heb eigenlijk altijd een dag of 4-5 voor mijn menstruatie bruine afscheiding wat dan overgaat in de menstruatie. Ik hoor maar weinig mensen in mijn omgeving die daar last van hebben, zij zijn dan ook allemaal vrij vlot zwanger geraakt, wij daarentegen zijn alweer bezig aan ronde 14 :cry:
    Zijn er hier meer meiden die hier last van hebben maar toch zwanger zijn geraakt? Ik maak mij er namelijk wel druk om en vraag me echt af of dit ervoor zorgt dat zwanger worden niet wil lukken. 25 mei gelukkig naar de gyn.

Groetjes

2. Nisa

Nisa Fanatiek lid

Nov 17, 2008
    2,007
    1
    38
    Turkije!!!!!
    nee moet je niet doen(iik bedoel geen zorgen maken). ik heb ook altijd bruinverlies een dag of 3 voor echte mens. en dan ong 3 dagn menstruatie en weeeer bruin.
    maar ben mn vorige zwangerschap toch in 1 ronde zwanger geraakt
    en nu weer bezig en dit is opnieuw ronde 1 en mag vrijdag weer testen heb al bijna 1 wk lang nu bruinverlies maar dat had ik mn vorige zwangerschap ook ;)
    daar moet je je niet druk om maken het is alleen niet zo frisjes :D
    ik laat je weten wat ik heb getest de vrijdag, goed?

en veel succes bij de gyn. hopelijk wordt je wachten gauw beloond

gr.

3. kleinesam

kleinesam Fanatiek lid

Mar 15, 2009
    1,409
    0
    0
    Ik heb dit de ene keer wel en de andere keer niet. Wel heb ik een vrij strakke cyclus van rond de 26 dagen. Ik verlies soms op dag 23/24 wat bruine afscheiding. Ik tel pas de 1e dag van mijn menstruatie als ik echt een tampon nodig heb en de krampen beginnen.

4. Ibas

Ibas Bekend lid

Mar 23, 2009
    752
    0
    0
    Zelfstandige Horeca
    Noord Holland
    Ook ik heb dit. Een dag of 3 / 4 bruine afscheiding (dit verschilt per maand) voordat ik echt bloed verlies. Niks om je zorgen over te maken, maar wel heel vervelend. Tenminste dat vind ik....
    Groetjes

5. surf

surf VIP lid

May 21, 2007
    14,595
    1
    36
    Noord-Holland
    normaal als ik ongesteld moet worden heb ik het nooit... maar toen ik zwanger was van de eerste heb ik 2 dagen voor nod een beetje bruinverlies gehad, verder nooit...

6. Catheleine

Catheleine Bekend lid

Feb 9, 2007
    522
    1
    0
    Zorgcoordinator
    Brabant
    Ik heb het de laatste maanden ook, 7 dagen voor de menstruatie begin ik al bloed te verliezen, en moet dan ook al echt tampons gebruiken...
    Het maakt mij ook erg onzeker...

Catheleine

7. Emma 79

Emma 79 Fanatiek lid

Feb 26, 2009
    2,834
    3
    38
    Ja, het maakt mij ook wel onzeker. Ik heb ook eens ergens gelezen dat het kan komen omdat je een te laag progesterongehalte hebt. Nou ja, ik zal het maar aangeven bij de gynaecoloog :(

8. twijfelaar

Sep 17, 2008
    75
    0
    0
    Hoi,

ik heb dit ook altijd, soms wel 6 dagen voordat ik ongesteld moet worden.
    Toen ik zwanger was (werd miskraam) had ik het minder erg.

NU ben ik er sinds gisteren achter dat ik weer zwanger ben.
    Ik had al wel een week van te voren bruin verlies en dacht dus dat het er niet inzat deze maand. (het is nog maar afwachten natuurlijk of het goed gaat deze keer)
    Dus het kan wel!het is nu een dag na NOD zo goed als gestopt met het bruin verlies.

Succes allemaal!

Groetjes, twijfelaar

9. Catheleine

Catheleine Bekend lid

Feb 9, 2007
    522
    1
    0
    Zorgcoordinator
    Brabant
    Ik heb nu hoofdzakelijk rose afscheiding bij het afvegen na toilet gaan...
    Erg vreemd had de laatste tijd bruin en wat bloed voor mijn menstruatie, nu dus eerst bruin, nu soms maar rose...

wat onzeker toch allemaal, en gezien mijn onregelmatige cyclus is het toch al zo onzeker...

Catheleine

10. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

Nov 19, 2008
    9,472
    422
    83
    Dat is gewoon normaal meiden, niks om je zorgen over te maken. Ik heb het 2 tot 3 dagen voordat ik ongesteld wordt. Ben nog wel niet zwanger, maar ik maak me er geen zorgen om. Mijn zus heeft het ook en telde bij beide dochters in ronde 4 moeiteloos aan. Ik ken er overigens wel meer hoor die dat hebben. Meer wel dan niet eigenlijk.

11. Catheleine

Catheleine Bekend lid

Feb 9, 2007
    522
    1
    0
    Zorgcoordinator
    Brabant
    Ik vroeg me ook meer af op dit moment of ik misschien zwanger zou zijn op dit moment, maak me niet zo zeer druk of het invloed heeft op het zwanger worden...

Groetjes Catheleine

12. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

Nov 19, 2008
    9,472
    422
    83
    Ik hoop het voor je meid...

13. Catheleine

Catheleine Bekend lid

Feb 9, 2007
    522
    1
    0
    Zorgcoordinator
    Brabant
    Vanmorgen een positieve test in mijn handen, wauw ben erg gelukkig...

Nu hopen dat alles goed zit natuurlijk...

Suc6 Allemaal...

14. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

Nov 19, 2008
    9,472
    422
    83
    Joehoe!!! Gefeliciteerd meid!!!
    Je was dus gewoon zwanger, daarom had je rose afscheiding. Kijk, dat kan dus ook.
    Geniet ervan!

15. Catheleine

Catheleine Bekend lid

Feb 9, 2007
    522
    1
    0
    Zorgcoordinator
    Brabant
    Ja het kan dus wel, vreemd kan alles toch gaan he!
    Nu niks meer trouwens van het roze gedoen sins gisteren middag...

Wel houd ik mezelf voor dat het ook een teken kan zijn dat minder prettig zou zijn...

16. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

Nov 19, 2008
    9,472
    422
    83
    Nee hoor, rose afscheiding is heel normaal als je net zwanger bent. Waarschijnlijk nog wat van de innesteling. Geen zorgen maken, lekker genieten! Echt super voor je!
    Hoeveelste ronde?

Share This Page