soms irritant !

Discussion in 'Eerste symptomen' started by Behappy, Mar 12, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Behappy

Behappy Niet meer actief

ik heb soms menstruatie achtige pijntje, dat is meer vervelend en maakt je onzekmaar soms heb ik links en rechts , boven of juist heel laag onder( op mn schaambot en liezen ) af en toe irritante steekjes
    dat ik echt zoiets heb ann: hou is op hihi
    dat ik dan ff niet weet hoe te zitten / liggen

kent iemand dat ?

2. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

Dec 21, 2011
    17,861
    14
    38
    Jaa ik ken het.
    Mij maakte het ook onzeker,maar dat is je groeiende baarmoeder!!
    Heb er nu nog soms last van,geen zorgen!!

3. Pumpkin

Pumpkin Lid

Feb 18, 2012
    76
    0
    0
    Jaaaaa...dat heb ik ook en trekt ook door in mijn onderrug/soms bovenbenen :( heel vervelend omdat ik ook daar heel onzeker van wordt...

Mijn gyn en aankomende verloskundige zeiden beiden dat het komt doordat je baarmoeder groeit. Dat geeft een zeurend gevoel en de enige pijn die je tot nu toe gekend hebt in dat gebied is menstruatiepijn; dus vandaar dat je het daarmee associeert. Maar het is dus eigenlijk heel iets anders:)

Heb jij verder nog andere klachten? Ik ben niet echt misselijk, wel meer moe. Maar heb het liever allemaal wel omdat ik me dan meer zwanger voel / bevestigd krijg denk ik haha ;)

4. pricil

pricil Actief lid

Dec 30, 2011
    191
    0
    0
    hallo,

Ik heb dit gevoel ook, soms idd erg vervelend en ga je, je wel een beetje zorgen maken. maar mijn vriendin heeft het ook en is nu 12 week zwanger... maak je je iets minder zorgen.

Daarnaast ben ik ook misselijk met vlagen :S
    Ik heb geen banner, maar ben 6 week en 2 dagen zwanger.

5. Behappy

Behappy Niet meer actief

nou ik mag mezelf prijzen denk ik !
    haha buiten gevoelige borsten , af en toe darmkrampen en dit dan..
    heb ik nergens last van !!
    geen misselijkheid ofzo

dankjulkie wel voor de reactie t heeft me al weer zekerder gemaakt

6. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

Dec 21, 2011
    17,861
    14
    38
    Ik ook niet!!:D
    Wel bloedend tandvlees als ik mijn tanden poets..
    Best veel last van slijm:$
    ongi-krampjes
    Last van (.)(.), maar ook niet heel de dag...(gelukkig)

en verder kan ik niks bedenken!!
    Ohhhhhhh JAWEL, stemmingswisselingen:x;) en ergggggg Emo:)

7. Romper

Romper Bekend lid

Feb 3, 2012
    506
    0
    16
    NULL
    NULL
    Heel herkenbaar, Behappy! Ik heb af en toe ook last van die steekjes. Idd wel irritant, maar aan de andere kant vind ik het prettig om iig iets te voelen, zodat ik het idee heb dat ik echt zwanger ben ;)
    Zelf herken ik die steekjes niet van toen ik nog de pil slikte. Enige waar ik toen last van had tijdens mijn menstruaties, was enorme vermoeidheid.

Behalve de steekjes als zwangerschapssymptoom heb ik ook last van een wat gespannen gevoel zo nu en dan in mijn buik. Als ik of vriendjelief dan over mijn buik wrijf(t), is dat heel gevoelig en kan het een misselijkheid opwekken.

Verder mag ik me ook (nog) wel gelukkig prijzen. Al maakt het me wel steeds heel onzeker als ik niet zoveel voel.

8. Behappy

Behappy Niet meer actief

ja dat is zo romper..
    soms heb ik t idee waar zijn de kwaaltjes?
    maar daarna krijg ik weer darmkrampjes en een aantal steekjes
    dan denk ik ohw daar zijn ze weer

9. Romper

Romper Bekend lid

Feb 3, 2012
    506
    0
    16
    NULL
    NULL
    Klopt idd, Behappy! Is het bij jou ook zo dat je later op de dag vooral last krijgt van symptomen? Ik heb er in de ochtend vaak weinig of geen last van. Of nouja..later in de ochtend, tegen het begin, van de middag.

10. Behappy

Behappy Niet meer actief

ja klopt
    ook nadat ik gewerkt heb en dan ff zit krijg ik last van me rug
    maar met name
    als ik in bed lig kriijg ik krampen en steekjes
    mn kleintje is gewoon gezond aan t ontwikkele
    sorry maar moet ff positief tegen mezelf
    praten word gek van mezelf

had maandg nog
    een hele mooie knaltest trouwens had je hem gezien ?!
    en hoe ist met jou ?

vanavod moet ik voor intake naar de
    vk

11. rensje

rensje Fanatiek lid

Nov 30, 2008
    2,079
    1
    36
    ik heb precies hetzelfde en het maakt mij ook onzeker. Ook beetje een dof gevoel in mijn bovenbenen. Soms is het ook helemaal weg hoor. Maar heb ook zon opgezwollen buik. Maar als ik jullie zo hoor zal het er wel bij horen. Maar ik ren ook regelmatig naar de wc om te kijken of er niets is. of dan meen ik dat ik wat voel lopen en dan is het niks...!!! Zolang wij allemaal hetzelfde hebben zal het geen kwaad kunnen denk ik.
    Eigenlijk ben ik wel blij dat julliehet ook hebben hihi

12. Behappy

Behappy Niet meer actief

haha ja idd dat heb ik ook t gevoel dat er iets loopt
    mn darmen zijn r hoofdzakelijk
    en mn buik rommelt erg met name savonds
    maar nu heb ik ook last van me rug puir omdat ik gewerkt heb sinds lane tijd
    en boobs zijn mog erg gevoelig

13. Romper

Romper Bekend lid

Feb 3, 2012
    506
    0
    16
    NULL
    NULL
    @Behappy: ooh, heb je nog een test gedaan? Nee, had ik niet gezien! Maar dat gaf je zeker nog extra zekerheid?
    Ik doe geen test meer. Als ik kijk naar mijn opgezwollen buik, dan ben ik wel degelijk zwanger. Mijn darmen gaan toch niet zomaar ineens opzetten (na 5 positieve zw.testen)? Ik moet ook zo tegen mezelf praten hoor, word anders net als jij helemaal gek.
    Wat fijn dat je vanavond al een intake bij de vk hebt! Is dat gewoon voor kennismaking? Ik ga eerst naar de ha volgende week dinsdag, dan vraag ik haar ook even om advies voor een vk.
    Wel leuk dat wij beiden ongeveer even ver zijn met de zwangerschap!

@Rensje: ik heb ook een hele tijd gehad dat ik bang was dat ik toch ongesteld werd. Die angst begint nu gelukkig wel redelijk te verdwijnen. Heb alleen nog wat angst wanneer ik minder last van symptomen heb. Je hoeft je dus niet druk te maken, want je gevoel en symptomen zijn heel herkenbaar! ;)

14. Behappy

Behappy Niet meer actief

jaa ik denk dat ik na gesprek vanavond met de vk al een stuk geruster ben
    tis idd gewoon intake.
    in mn handtekening staat een link naar die test
    :D

15. nooatje

nooatje Niet meer actief

Hey Meiden,

Allereerst allemaal gefeliciteerd met jullie zwangerschap..geweldig leuk!! Ik heb de laatste paar dagen ook steeds van die kleine ongi steekjes en vooral s'avonds als ik ga zitten...maar heb dus nog niet getest is nog iets te vroeg denk ik. Hadden jullie die steekjes ook al zo vroeg??

16. Behappy

Behappy Niet meer actief

ik had elke ronde rond 3 a 4 dagen voor nod ongi krampjes en gevoel

17. Romper

Romper Bekend lid

Feb 3, 2012
    506
    0
    16
    NULL
    NULL
    @Behappy: wat fijn om te lezen dat de vk je gerust heeft kunnen stellen!
    Je test is idd een knaller nu, woow!

@Noaatje: ik kreeg pas last van steekjes, na mijn NOD. Eigenlijk pas na mijn testen.

Vanmiddag op het werk had ik weer een buikje, die best moeilijk te verbergen was. Tegen het einde van de middag had ik weer een gevoelige buikwand.

Morgen en vrijdag logeren bij mn ouders, me even lekker in de watten laten leggen ;)

18. Behappy

Behappy Niet meer actief

jaa precies
    heb niet echt heftige zw symptomen maar dat is per persoon ook verschillend natuurlijk.
    Morgen alweer 6 weken zw

morgen mag ik van mm vk al
    afspraak maken voor echo met 8 a 9 weken
    Hoop zo dat t hartje klopt en alles goed is dan

omdat ik niet super veel kwaaltjes heb word ke
    toch onzeker

19. Romper

Romper Bekend lid

Feb 3, 2012
    506
    0
    16
    NULL
    NULL
    Wat goed dat je al zo snel een echo krijgt!
    Herkenbaar hoor dat je onzeker word als je weinig kwaaltjes hebt. Ik heb sinds gisteravond enorme last van mn buik(wand), zo gevoelig! Kon gisteravond bijna wel janken, zo'n rotgevoel. Toen dacht ik bij mezelf "vond ik het nou echt zo vervelend zonder kwaaltjes?" ;)

Share This Page