vreemde ongesteldheid sinds stop pil

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door fiedeldie, 5 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. fiedeldie

fiedeldie Nieuw lid

5 jan 2010
    3
    0
    0
    NULL
    NULL
    hallo allemaal,
    Leuk forum! ik ben nieuw hier en heb gelijk een vraagje:
    Ik ben gestopt met de pil in september '09. Ik weet dat het even duurt voor je ongesteldheid 'op regel' is. Bij mij is hij wel al regelmatig: ik heb ongeveer een cyclus van 30 dagen.
    Maar het verloop ervan is heel anders dan voorheen. Ik begin 4 dagen met licht bloedverlies, heeel weinig en donker van kleur. Daarnaast lichte buikkrampen. Pas op de vierde dag lijkt het of het echt begint, dan superveel pijn en helderrood bloed (veel). Paracetamol en ibuprofen helpt dan ook echt niet. Dit duurt ongeveer 2 a 3 dagen en dan is het voorbij.
    Misschien is het wel heel normaal hoor, maar het is zo anders dan eerst , en ik vroeg me af of iemand dit herkend?
    liefs fiedeldie

2. babylaney

babylaney Lid

25 nov 2009
    73
    0
    0
    Als je de pil slikt is je ongi meestal minder pijnlijk dan zonder..

Ik had dit ook toen ik met de pil stopte.. Ik schrok van hoeveel pijn mijn ongi deed.

3. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Ik herken het niet.. Bij mij begint het gewoon op dag 1 gelijk met helderrood bloed en dit is max. 2 heel hevig en daarna zakt het weg. Op dag 5 houd alles weer op.

Misschien dat er andere dames zijn dit het herkennen.

4. Knuffel

Knuffel Fanatiek lid

1 dec 2009
    4.585
    0
    0
    Provincie Utrecht
    Ik kan je niet echt verder helpen, zit zelf pas in ronde 2 na 18 jaar pilgebruik en weet niet meer hoe mijn cyclus was (wel dat het beroerd veel pijn deed). Ik heb wel nog een tip voor je als paracetamol en ibuprofen niet helpen: feminax. Dit is speciaal voor menstruatiepijn en heeft bij mij altijd wel effect. Misschien heb je hier wat aan.

5. blackbird

blackbird Fanatiek lid

7 sep 2009
    1.434
    48
    48
    ik heb het niet hetzelfde maar bij mij is wel mijn ongi heel anders dan met de pil.
    Veel minder pijnlijk bij mij en ook langer.. ik denk dat het bij iedereen weer anders is, maar bij mij is het verschil met of zonder pil duidelijk te merken!

6. fiedeldie

fiedeldie Nieuw lid

5 jan 2010
    3
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja vreemd goedje eigenlijk die pil! :)
    maar wat ik me ook afvraag: wanneer begint dan eigenlijk mijn nieuwe cyclus. op de dag dat ik bloed krijg of op de dag dat ik helderroodbloed heb en het echt pijn doet? hierover al wat dingen gelezen maar de meningen verschillen nogal.

Deel Deze Pagina