Hallo ik heb een vraagje (ben overigens nieuw hier). (ben ongeveer 2 maandjes gestopt met de pil) Ik heb vorige week do een 2 testjes gedaan van sensitest, die gaven toen allebei licht positief aan. Daarna op dezelfde dag en die vrijdag testje gedaan van kruitvat,cb en de apotheek gaven negatief. Die zat (13e) moest ik ongesteld worden en dat werd ik ook. Maar nu ben ik ongeveer 3 dagen ongesteld geweest en vandaag wat bruinig verlies en meer niet. Aan de rechterkant van mijn onderbuik blijf ik ook steekjes voelen. Kan ik ondanks de negatieve testen en mn ongesteldheid toch zwanger zijn? Of is dit eigenlijk niet mogelijk. Ik hoop dat iemand mij kan helpen. Liefsss
Alles kan nog misgaan voor je NOD, daarom kun je ook beter niet voor je NOD gaat testen.. Je bent duidelijk niet zwanger wanneer de testen nu negatief aangeven. Je kan het nog eens proberen met een test, maar ik denk persoonlijk dat je niet zwanger bent sorry..
hoi hoi bij mij porecies hetzelfde 1 week overtijd 2 testjes van da gedaan licht posi daarna van de apotheek vet negatief...nu ong maar 1 halve dag en nu bijna niks meer...maarja ik ga er gewoon vanuit dat ik niet zwanger ben kun je het beste ook doen....want je maakt jezelf gek meisie!komt vanzelf succes met alles!
he Aaliyah, als je nog maar zo kort gestopt bent met de pil kan het ook best zijn dat je normale cyclus nog op gang moet komen. Als de testen negatief zijn, ga er dan maar vanuit dat je nog niet zwanger bent. Overigens ken ik wel iemand die na 3 maanden pas er achter kwam dat ze zwanger was, terwijl ze wel gewoon ongesteld was geworden en ik heb ook wel verhalen gehoord van vrouwen die pas op het moment van de bevalling erachter kwamen dat ze zwanger waren, omdat ze al die tijd gewoon ongesteld waren. Maar dit zijn echt uitzonderingen denk ik. Volgende ronde weer kans: veel succes!
Ik ben bij mn 1e kindje nog 4 mnd ongesteld geweest! Wist pas na 8 weken, omdat ik misselijk was, dat ik zwanger was. Daarvoor nooit eerder getest! Succes!
Mijn moeder kwam er bij 3 maanden zwangerschap er ook achter dat ze zwanger was (van mij). Ze was ook al die tijd nog ongesteld alleen wel steeds misselijk. Dus familie zei al voor de tijd, jij bent zwanger . Gek idee eigenlijk. En bij me broertje was ze ook gewoon nog ongesteld de eerste maanden.
Hallo allemaal. Bedankt voor jullie reacties. Ik denk idd ook dat ik niet zwanger ben. En idd het is maar een klein percentage vrouwen dat ongesteld word tijdens de zwangerschap. Ik ga gewoon voor ronde 3. Maar mijn cyclus hoeft niet meer opgang te komen. Ik ben namelijk elke keer op tijd ongesteld precies 28 dagen ook. Dat had ik voor de pil ookal. Dus daar maak ik me geen zorgen over. En ik ben ook geen Nederlander (niet lullig bedoeld hoor!) maar over het algemeen gezien zijn donkere mensen sneller zwanger, dus ik maak mij verder geen zorgen. Maar idd ik test zeker niet meer voor ik mn nod. Groetjes
Hallo nou heel raar miss maar ik bleef dus steekjes houden in mijn buik. Ha gebeld wilde mijn urine controleren dus gisteren urine opgevangen. Maarrrr wist dat ik nog een testje had (ook sensitest) en kon het niet laten omdat mijn gevoel gewoon aangaf dat ik ff die test erin moest doen en ja hoor binnen 3 min weer een licht 2e streepje.... Ha gebeld s middags langs gegaan maar hij zei dat waarsch mijn darmen waren die die steekjes veroorzaakten in mijn onderbuik en dat hij een zwangerschap niet uitsluit maar hij dacht van niet. Wat denken jullie hier van (na ook mijn bovenstaande verhaal gelezen te hebben ). Ik heb nu ook last van maagzuur en wat meer witverlies ik weet niet of dit symptomen zijn en ik ben ook wat misselijker en heb ook nog steekjes in mijn borsten maar die zijn verder niet verhard of gespannen. Ohja heb ook sinds vandaag ongi rugpijn maar ben 11 dagen geleden ongi geworden en heb altijd regelmatige cyclus dus vind dit ook raar. Ik hoop op reacties want weet even niet meer wat te denken. Groetjess
Tja als je testen licht positief zijn is er OF een zwangerschap, OF er zitten resten van een oude zwangerschap, in het laatste geval blijft je lichaam doen of je zwanger bent. Ik zou om een echo vragen.
Hallo bedankt voor je reactie ja mijn ha wilde dat niet want als ik zwanger zou zijn dan zou ik pas 5 wk zijn en hij zegt dan kunnen we nog niks zien. Ik vind het ook wel balen dat ze in NL geen bloedtest doen.... Groetjess
Tsja, je test kan niet positief aangeven terwijl het niet zo is. Die test vangt namelijk een stofje op die je echt alleen aanmaakt tijdens een zwangerschap. Ik vind het vreemd dat je huisarts denkt dat je niet zwanger bent, terwijl je test zegt van wel. Dat stofje in je lichaam zal trouwens meer worden als je zwanger wordt, dus ik zou zeggen: doe er over een paar dagen nog eentje. Als die ook positief is, dan ben je toch gewoon zwanger? Die dokter kan wel meer denken!
Ja ik weet het dus ook niet want idd ik dacht dat dus ook van dat hcg hormoon alleen zichtbaar was als je zwanger bent! Maar omdat ik ook ongi ben geweest althans dat dacht ik wel ik had wel het idee dat het een gewone bloeding was. Mijn gevoel zegt me ook wel anders, maarja als iedereen verder in mijn omgeving ook zegt dat het niet zo is dan ga je dat ook wel denken... Ik denk dat ik van het weekend gewoon nog test met kruidvat ofzo. Want weet iemand of sensitest wel betrouwbaar is?
Sensitest is wel betrouwbaar, en anders doe je een clear blue? Het is wel zo dat op een echo van 5 weken niet veel te zien is, maar als t goed is zie je wel de zwangerschapsring zitten (bij vruchtzak).
Ja idd kan ook want ik vind het gewoon vreemd allemaal....Heeft iemand wel eens een soort gelijk verhaal meegemaakt of gelezen? Miss dat ik morgen uit mn werk een cb of kv test haal en dan vrijdag nog eens test. Mijn ha had ook inwendig onderzoek gedaan maar niks gehoord over of mijn baarmoeder anders aanvoelde ofzo (dat is toch zo als je zwanger bent?
Inwendig onderzoek doen ze niet altijd. Wat ik wel heb gehad is een posie test, toen negatief en toen de bloeding en testte ook gewoon negatief daarna.
Nee snap ik wel dat ze dat niet altijd doen. Maar goed het is vreemd dat ik alleen met sensitest posi getest heb 2 dagen voor mn nod en nu ook weer met sensitest posi dus ja mn vriend zei ook al dat ik ff met een andere test moet testen. Ik vind het zooo lastig al die onzekerheid Maar ja ik voel toch echt wat ik voel.
Ga dan de digitale van CB proberen... En als het goed is kan er wel een bloedtest gedaan worden hoor, lees het hiet wel meer op het forum..
Ja ik ga ook gewoon nog een test doen maar ik bedacht me net kan een zwt ook posi geven als je bijna je eisprong krijg miss heel gek gedacht hoor....Maarja gebeurt dat snel een bloedtest of niet?
Ik ken het verhaal wel e ben ook erg onzeker. Mijn moeder was 9 maanden ongi toen ze zwanger was van mij kwamer pas bij 4 maanden achter, toen ze met griep op bed lag dat ze zwanger was. Ik ben al 2 weken erg misselijk. Was ook 3 dagen over tijd en had een donderdag avond licht bruin verlies, vrijdag een doorbraak wat erger met rood en een zaterdag was het praktisch weer over. Zal ik er voor de zekerheid een testje tegen aan gooien, uitgaan van mijn moeder der situatie. Lijk dat betreft erg op mijn ma kwa hormonen. Allebij 9 jaar toen we voor het eerst ongi waren en nog veel meer. Wat denken jullie? Groetjes