HELP.. Haaruitval

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door TessMe, 24 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. TessMe

TessMe Niet meer actief

Ik heb even een vraagje. Is extreme haaruitval een zwangerschapskwaal? Ik heb echt nog nooit zoiets gehad. Me hele bed ligt vol op de grond. Overal! Hebben/hadden jullie dat ook?

Even voor de duidelijkheid ik ben nog niet zwanger. Heb wel geklust enzo.. Maar me NOD dag is vrijdag..

2. Kimmeding

Kimmeding VIP lid

13 mrt 2008
    6.167
    1
    38
    begeleidster verstandelijk gehandicapten
    lelystad
    Ik verloor ze bij bosjes.
    Overal zag je haar liggen.

Zou kunnen dat het een kwaal is maar durf niets met zekerheid te roepen.

3. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Na de bevalling verlies je veel haar.
    Tijdens de zwangerschap hou je juist veel haar vast.
    Dus nee, het is geen zw kwaal en zeker niet zo vroeg al.

Ik had het ook heel erg nadat ik gestopt was met de pil hoor, dus als je net gestopt bent kan het wel kloppen.
    Het zijn hormonen he, die kunnen veel doen.

4. beverly

beverly Actief lid

28 jan 2008
    294
    0
    0
    Jeetje wat grappig zat net te denken om dezelfde vraag te stellen.
    Heb ook erg veel last van dunner wordend en uitvallend haar sinds ik ben gestopt met de pil.
    Zijn denk ik ook echt de hormonen die veranderen.
    Slik nu priorin tegen haaruitval en dat werkt wel.
    De kapper zag dat de dunner wordende plekken weer wat nieuw haargroei kregen.
    Ben natuurlijk ook weer aan de pil geweest dus misschien dat het daar ook weer wat beter van bleef zitten.
    Maar het is een drama, al zeg ik zelf. Je zit er toch niet op te wachten om kaal :( te worden ofzoiets....
    (ik had het juist hoe langer ik gestopt was hoe meer haarverlies leek wel..)

5. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    Ik heb ook meer uitval gekregen sinds ik de pil niet meer slik, ik verlies het nog steeds met bosjes

Daarintegen toen ik zwanger was verloor ik bijna niets!

Toen ik na 12 weken een mk kreeg, verloor ik het daarna bijna in 1 keer leek het wel, niet normaal meer wat een haar uitval

Dus haaruitval lijkt me geen zwangerschapskwaal helaas

6. Gaby83

Gaby83 Bekend lid

24 mrt 2008
    596
    0
    0
    Twente
    Hier ben ik het niet helemaal mee eens. Ik heb juist sinds ik zwanger ben ontzettend veel haaruitval! Overal waar ik heb gezeten laat ik plukken haar achter en onder de douche is het helemaal erg.
    Ik had dit eerder juist niet! Denk wel dat het een zwangerschapskwaal kan zijn. Maar jah die zijn bij alle vrouwen verschillend!

Groetjes gaby

7. TessMe

TessMe Niet meer actief

Bij mij zal het wel met me pil te maken hebben inderdaad. Ben ik net anderhalve maand mee gestopt. Wist dat het met hormoonverandering te maken kon hebben maar had niet echt bij de pil nagedacht. :p

8. Vanilia

Vanilia Fanatiek lid

13 jan 2007
    1.715
    2
    0
    Amsterdam
    Ik ben 3 weken geleden gecuretteerd en merk sinds een paar dagen dat ik ook heel veel haaruitval heb. Inderdaad onderd de douche heel erg en bij het kammen. Gelukkig heb ik veel haar dus ik maak me niet zo druk.
    Maar ik had dit volgens mij niet toen ik nog zwanger was...

Grt Vanilia

9. Sanne

Sanne Fanatiek lid

18 sep 2005
    3.691
    0
    0
    verzorgende
    limburg
    Bij mij was het juist tijdens de zwangerschap een stuk dikker daarna verloor ik weer veel haar

10. mamasan

mamasan Fanatiek lid

Hier komt het ook met bossen er uit.
    Zelfs zo erg dat ik er van de week een heel eind vanaf heb laten halen.
    Ik heb een flinke bos krulhaar en die losse haren zorgen alleen maar voor klitten.
    De kapper merkte het ook al op en vroeg ook of ik zwanger was.

11. Regenboogmam

Regenboogmam Actief lid

21 aug 2008
    389
    0
    16
    Ik ook nadat ik met de pil ben gestopt.
    Het is zo veel, dat ik denk dat ik niets meer over hou..... (dat is natuurlijk niet zo) haha.

12. Sannehai

Sannehai Niet meer actief

wow meiden

ik zat er ook al over te denken om deze vraag te plaasten!

bij mij is het ook echt Niet meer normaal Niet te houden elke x als ik uit de douche kom heel het putje vol, al mn kleren onder alles alles overal haar!

maarja.. ik hoopte er ook al op dat het een zwangerschaps kwaaltje was...maar we zullen wel zien

13. debke83

debke83 Fanatiek lid

24 jun 2008
    3.588
    0
    36
    Beek-Limburg
    Hallo,

Bij mij is het ook een zwangerschapskwaal:)
    Zie banner!
    Ik heb ook sinds kort dat mijn haar met bosjes uitvalt!
    Het is dus voor iedereen anders, hoeft dus niet alleen na de bevalling te zijn:)

Liefs Deb

14. TessMe

TessMe Niet meer actief

Was het bij mij ook maar zo..
    Heb deze maand echt gekke dingen. 3 dagen overtijd. Voel niks merk alleen vanalles. Haaruitval inderdaad en word super snel vet. En heb wit slijm dat met bakken komt. En me vriend merkte laast dat me tepelhof gegroeit was. Maar toch een negative test... Om gek van te worden!
    :thumbdown:

Deel Deze Pagina