bruine afscheiding

Discussion in 'Zwanger worden' started by leeuwen77, Aug 9, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. leeuwen77

leeuwen77 Bekend lid

Mar 7, 2006
    710
    0
    0
    duik instructrice
    bonaire
    Hoi Meiden,

Goed, de meesten weten wel dat ik vorige maand 3 weken overtijd was en toen toch gewoon ongesteld werd. Nu is het vandaag precies 28 dagen geleden dat ik ongi was en zou ik nu weer ongi moeten worden. Eergisteren een beetje bruine afscheiding gehad en ik dacht natuurlijk nu komt het, maar dezelfde avond was het allemaal weg. En nu 2 dagen later heeft het toch niet doorgezet. Herkent iemand dit?

2. olga

olga VIP lid

May 26, 2006
    10,528
    0
    0
    woerden
    Hoi, ik weet mijn preciese cyclus nog niet. Zit nu op 37 dagen, maar had vorige week dinsdag en woensdag heeeel klein beetje bruin verlies en sindsdien niets meer. De test zondag was negatief, maar nu ook nog geen klachten/symptomen, dus gewoon maar afwachten, net als jij. Heb je verder ook nergens last van dan? Groetjes Olga

3. Ninetje

Ninetje Fanatiek lid

Jul 8, 2006
    2,868
    0
    0
    Toch maar even een testje voor de zekerheid, leeuwen!

Ik denk gewoon 28 dagen aanhouden...wel vreemd ineens die lange uitschieter ertussen!

4. leeuwen77

leeuwen77 Bekend lid

Mar 7, 2006
    710
    0
    0
    duik instructrice
    bonaire
    Hoi,

Ik heb inderdaad last van mijn borsten maar heb ook buik krampen. Heb er idd een testje tegenaan gegooid, maar die was hartstikke negatief. Dus ik denk dat ik gewoon ongi moet worden. Helaas, maar op naar ronde 7.

5. Ninetje

Ninetje Fanatiek lid

Jul 8, 2006
    2,868
    0
    0
    Nog even afwachten meiske...zolang er geen ongie is heb je nog alle kans!!

Succes.

6. Mona

Mona Bekend lid

Jan 16, 2006
    729
    0
    0
    Heb je al een tampontest gedaan? Deze geeft je vaak uitsluitsel of je ongi er aan komt.

7. leeuwen77

leeuwen77 Bekend lid

Mar 7, 2006
    710
    0
    0
    duik instructrice
    bonaire
    Mona,

Tampontest??

8. Mirre

Mirre Fanatiek lid

Jul 4, 2006
    4,173
    4
    0
    Zwijndrecht
    leeuwen77
    De tampontest is volgens mij als ik het goed begrepen heb er eentje inbrengen en dan een uurtje laten zitten en dan kijken.

9. leeuwen77

leeuwen77 Bekend lid

Mar 7, 2006
    710
    0
    0
    duik instructrice
    bonaire
    Ohh,

Dat heb ik al gedaan en er zat een heel klein beetje bruine afscheiding op. Maar dat was over 10 uur, heb ik vanacht gedaan. Vandaag met maandverband maar helemaal niets daar.

Share This Page