Hoi, Ben nu al 35 weken probleemloos zwanger maar kreeg gisteren te horen dat een van de clienten op mijn werk opgenomen is in het ziekenhuis met verdenking van Q-koorts. (werk in de gehandicaptenzorg) De definitieve uitslag moet nog komen maar de verdenking is sterk, zij doet in het weekend vrijwilligerswerk op een kinderboerderij en zal het dan daar opgelopen moeten hebben. Nu weet ik dat het niet van mens op mens overdraagbaar is, maar toch ff voor de zekerheid: maandag was ze al niet lekker oa diarree, en heb ik haar geholpen met zichzelf verschonen en wassen, omdat ze zich zo beroerd voelde (doet ze normaal zelf) uiteraard wel met handschoenen. Ben nooit bij de kinderboerderij geweest, alleen in contact geweest met haar, wat ik uit de info van de rivm heb opgemaakt heb hoef ik me geen zorgen te maken, toch????? Maak me niet echt zorgen maar wou het voor de zekerheid ff cheken, het is al die tijd zo goed gegaan en het zou toch jammer zijn als ik mezelf in mijn laatste werkweek nog iets ellendigs op de hals haalde. alvast bedankt, Mariken
hoi Mariken, je hoeft je inderdaad geen zorgen te maken. Het is niet van mens op mens overdraagbaar zoals het Rivm al zegt. Mirjam