Bruine afscheiding

Discussion in 'Zwanger worden' started by Brigit, Aug 24, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Brigit

Brigit Fanatiek lid

Feb 26, 2009
    1,879
    13
    38
    Female
    Mijn cyclus is 21 dagen, dit keer had ik op de 22e dag nog geen bloedverlies. De 23e dag had ik bruine afscheiding. De dag erna ook beetje bruine afscheiding en soms zelfs zwart. Dag 3 iets meer afscheiding maar nog steeds niet zoveel als tijdens een normale menstruatie (normaal moet ik mij steeds verschonen omdat ik anders doorlek) dag 4 bijna niks meer, 1 keer een inlegkruisje vol met donkerbruin/zwart bloed.
    Ik vind dit zo raar, heeft iemand van jullie dit ook een keer gehad? Ik lees wel vaker iets over bruine afscheiding maar niet zwart en een paar dagen lang.

Ook heb ik de hele dag door hoofdpijn en al paar weken erg duizelig. Sinds gisteren pijn in mijn borsten, normaal heb ik dat altijd als ik ongesteld moet worden. Ik weet ook heel goed dat je lichaam je erg in de maling kan nemen, dus het zal dit keer ook wel weer zo zijn. Maar toch vind ik het maar raar wat betreft de bruine/zwarte afscheiding. (menstruatie kan ik het niet noemen was te weinig, kon het makkelijk met inlegkruisjes af)

Groetjes brigit

2. butt3rfly

butt3rfly Actief lid

Mar 8, 2008
    434
    0
    0
    omgeving Gouda
    Ik zou even een zwangerschapstest doen! Je klachten en ook het bruinverlies kunnen erop wijzen dat je zwanger bent. Alleen een test kan je zekerheid bieden.

3. deepfreeze

deepfreeze VIP lid

Nov 29, 2007
    11,895
    42
    48
    Ik zou ook gewoon een testje doen. Dan weet je gelijk waar je aan toe bent. Ipv een maand wachten of er toch een nieuwe cyclus komt.
    Maar het zou dus net zo goed een innestelingsbloeding kunnen zijn..

4. Brigit

Brigit Fanatiek lid

Feb 26, 2009
    1,879
    13
    38
    Female
    Maar mocht het een innestelling geweest zijn dan duurt het toch even voor er HCG vrij komt?
    Ik heb afgelopen zaterdag al een test gedaan (negatief) dus wil nog even wachten. Ik kijk wel hoelang ik het volhou :D Ik heb alleen zo'n test van idyll gekocht en weet niet zeker of die wel goed is? Heb wel eens gelezen over mensen die er niet tevreden over waren.
    Koop voor de zekerheid ook nog even een andere, ik laat het jullie weten!!

bye

5. butt3rfly

butt3rfly Actief lid

Mar 8, 2008
    434
    0
    0
    omgeving Gouda
    Innesteling is een proces wat een paar weken kan duren, dus het zou wel degelijk innestelingsbloed kunnen zijn.

Share This Page