zomaar

Discussion in 'Zwanger worden' started by tinkerbelletje, Aug 23, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. tinkerbelletje

tinkerbelletje Actief lid

Oct 20, 2008
    205
    0
    0
    Ik moet even het 1 en ander kwijt. Ik heb vorig jaar september een spiraaltje na 5 jaar laten verwijderen, vanaf die tijd gebruiken we geen voorbehoedsmiddel meer want we willen graag een kindje, nou heb ik al 2 kindjes waar mijn huidige partner niet de vader van is dus mijn partner word hopelijk snel voor het eerst papa de moed begint ons een beetje in de schoenen te zakken want het lukt niet, van mijn oudste zoon ben ik per ongeluk zwanger geworden dus ben daar ook nooit mee bezig geweest en van mijn jongste zoon was ik na 1 maand gestopt te zijn met de pil zwanger, nu lukt het niet en ik voel me zoooo klote omdat de kinderwens van mijn partner zo sterk is en hij is echt een beetje down elke maand als blijkt dat ik mijn menstruatie doorbreekt hij vertelde me zelfs dat hij in zijn 1tje naar prenatal was geweest om zomaar even te kijken nou meiden is dat nou niet schattig???? pffff maar ik voel me klote daardoor we willen zo graag en het lukt niet. Ik weet ook niet wanneer me eisprong is, ik ben erachter gekomen dat je ook niet uit moet gaan van de calculator hier op de site want volgens mij zitten we er steeds net naast ovulatietesten vind ik ook geen optie misschien omdat ik ze niet helemaal begrijp, begin zo te twijfelen of ik nog wel kinderen kan krijgen word er zo onzeker van bah. nou ik weet ook eigenlijk niet waarom ik dit nou neer zet maar ik ben het iig kwijt.
    liefs lin

2. Bright

Bright Fanatiek lid

Oct 11, 2008
    2,967
    1
    0
    Werkzaam in de Jeugdzorg
    In het zuidelijkste puntje van Grunn ;)
    Hey meid,

Wat vervelend dat het zo gaat voor jullie.

Ovulatietesten zijn wel heel handig hoor en op zich ook best makkelijk te begrijpen. Als je die van sensitest of matcare gebruikt (de dipsticks) kun je haast niet mis gaan.

Succes meis

Liefs

3. Anna84

Anna84 Fanatiek lid

Jan 20, 2009
    1,011
    1
    0
    Docente Engels
    Limburg
    Heej tinkerbelletje,

Ik kan me voorstellen dat je zo langzamerhand een beetje begint te twijfelen aan alles! Dat is op zich ook niet zo vreemd, omdat het bij je ex-partner 2x zo gepiept was..Bedenk wel dat dit meer uitzonderingen dan regels zijn..

Jullie zijn bijna een jaar bezig..Ben je al bij de HA geweest?

Heel veel succes hoor!

Liefs,
    Anna

4. tinkerbelletje

Oct 20, 2008
    205
    0
    0
    haai meiden bedankt voor jullie reacties,

nee ben nog niet naar de huisarts geweest, maar kan wel naar een verloskundige gaan die mijn spiraaltje verwijderd heb ik had haar verteld van dat we zwanger wilden worden en ze zei toen als je ook maar denk dat je zwanger ben kom dan krijg je een echo dus ik kan bij haar wel terecht maar jeetje wat ik allemaal lees wat meiden moeten doorstaan als ze eenmaal die stap nemen dat zie ik helemaal niet zitten pfff word ook moe van mezelf hoor

liefs lin

5. Anna84

Anna84 Fanatiek lid

Jan 20, 2009
    1,011
    1
    0
    Docente Engels
    Limburg
    Heej lin,

Je moet ook pas naar een arts gaan als jullie daar klaar voor zijn en zich er prettig bij voelen..

Ik weet niet of een vk jou ook zou kunnen doorverwijzen..Anders zou je eens met haar in gesprek kunnen..

Bovendien is de kans vrij groot dat (als er een probleem is) het niet aan jou ligt, omdat je al twee kinderen hebt. Sommige 'problemen' kunnen vrij simpel opgelost worden..maar nogmaals..jullie moeten er wel beide achter staan.

Liefs,
    Anna

6. tinkerbelletje

Oct 20, 2008
    205
    0
    0
    ach ik heb het helemaal verkeerd neergezet ik bedoel natuurlijk de gyneacoloog hahaha stom zeg die heeft me spiraal verwijderd

liefs lin

7. Anna84

Anna84 Fanatiek lid

Jan 20, 2009
    1,011
    1
    0
    Docente Engels
    Limburg
    ahhh..ok..nou dan ben je dus eigenlijk al in goede handen!!

Veel succes!!

Liefs,
    Anna

8. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

Nov 19, 2008
    9,472
    422
    83
    Ik kan me je gevoel wel voorstellen. Maar geef de moed niet op.
    Dikke knuffel!

O en wil je punten e.d. gebruiken in je verhaal? Dit leest niet zo fijn :)

Share This Page