Ik ben nu al een aantal dagen overtijd en heb bij 5 dagen overtijd getest en die was negatief, Nu ben ik nog steeds niet ongesteld en heb sinds vrijdag bruine afscheiding niet heel erg alleen aan het toilet papier te zien, vandaag is dit haast weer over. Hebben meer vrouwen dit gehad en wat betekend dit.
hoi angela, ik heb dit afgelopen vrijdag zaterdag en zondag ook gehad en maandag was alles over dus denk dat dit mijn ongie was. hoop voor jouw dat het een goed teken is! liefs
Hey ongi is pas als je roodverlies hebt dus alleen bruin is geen ongi (volgens mij en alles wat ik gelezen heb) Innesteling kan wel bruinverlies zijn liefs sancho
Bruinverlies had ik ook een week voordat ik ongesteld moest worden en nu ben ik al 10 dagen overtijd. Sommige hebben dit ook gehad en dit bleek innesteling te zijn. Ik wil je geen hoop geven of zo, maar als je ongesteldheid uitblijft, dan kan het natuurlijk wel een teken zijn. Gr. Daphne
na hoeveel dagen is een innesteling meestal dan? ik heb getest maar deze was negatief dus we zien wel of ik nog ongie word en anders misschien toch mijn ongie gehad. de dokter wist ook niet of dit mijn ongie was moest testen en verder afwachten...
ik denk zelf dat dit je ongie was hoor. als je na je bruine afscheiding niet gelijk ongie wordt, dan kan het ook innesteling zijn of dat je lichaam even moet wennen aan zonder de pil. iemand die kende had ook een week lang bruine afscheiding en pas na 2 weken overtijd had ze een posi test. Innesteling is volgens mij ook een week voordat je ongie moet worden... heb ik ook ergens gelezen. Het kan van alles zijn. Persoonlijk denk ik dat het toch iets positiefs moet zijn na een aantal weken niet ongie worden.
als dit niet mijn ongie was dan zit ik nu op dag 52 en had vanochtend een nega test. hoelang moet het dan duren voor ik een posi test heb als het wel mijn innesteling was het weekend? ik denk dat ik maar gewoon doorga blijf klussen en hopen dat het snel raak is. liefs lot