Hele Rare Vraag? wie weet het

Discussion in 'Zwanger worden' started by -, Oct 17, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Niet meer actief

Goedemorgen

28 sept rare ongi gehad ander halve dag .......moest dan 10 okt eisprong hebben..... geklust op de goeie dagen mn temp blijft 36'7 geen afscheiding gehad tijdens mn vruchtbare dagen dat had ik gisteren een beetje doorzichtig........NU

gisteren geklust omdat ik niet weet wanneer nu mijn eisprong is
    maar tijdens het klussen deed het voor het eerst pijn rechts ik voelde gewoon mn baarmoeder als het ware heb dit nog nooit eerder gehad

wie weet dit ?

liefs kaley

2. alice

alice Fanatiek lid

Aug 16, 2006
    4,014
    0
    36
    Overijssel
    Leek het alsof je man/vriend tegen je baarmoeder aan kwam? Ik heb dat ook gehad vorige maand en heb daarover een topic geopend:

http://www.zwangerschapspagina.nl/viewt ... highlight=

Ik weet niet of je dat ook voelde maar ok...Ik hoop in ieder geval voor je dat het een goed teken is!

Liefs

3. Linda

Linda VIP lid

Sep 24, 2006
    7,819
    0
    36
    Gelderland
    Bij mij deed het de dag voor m'n ei ook pijn tijdens klussen. Achteraf weet ik dat dat ongeveer de dag ervoor was want ben weer ongi geworden. Alleen zou je dan nu wel een lange cyclus ineens hebben. Ben je regelmatig?

4. Happy1

Happy1 Actief lid

Aug 2, 2006
    118
    0
    0
    huishoudelijke hulp
    Groningen
    Hoi, ik heb precies hetzelfde.
    Maar ik weet dat het bij mij komt door mijn eisprong.
    Die voelde ik al de hele dag. Voor zekerheid nog ff geklust, maar dat deed idd pijn, net of hij tegen mijn baarmoeder aan drukte....geen prettige gevoel.

Liefs Happy :D

5. Niet meer actief

dank jullie wel voor de antwoorden
    ja ik ben regelmatig heb een cyclus van 26 dg steeds en het voelde precies of was hij ineens groter geschapen hahaha vooral rechts dus hebben nog wel door geklust want je weet maar nooit hahaha we wachten nu maar af

liefs kaley

6. sancho

sancho Actief lid

Apr 13, 2006
    391
    0
    0
    Hey,

Bij de billingsmetode staat dat de klier in de lies (naast de schaamlippen zeg maar) aan de kant van de ovulerende eierstok opgezet is en pijnlijk kan zijn. Rond je eisprong staat er ook spanning op de eierstok dit kan je vanbinnen als beetje pijnlijk ervaren worden.

Weet niet of je er iets aan hebt maarja....... :p

liefs sancho

7. Niet meer actief

dank je allemaal

we wachten het maar af over een paar dagen kan ik gaan testen of ik word ongi kan ook

mn pendels zeggen

Nu zwanger
    okt positieve test ...jongen
    okt zwanger

dus wie weet hebben ze gelijk

liefs kaley

Share This Page