Krampen/Bandenpijn

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door jeanney3, 5 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jeanney3

jeanney3 Niet meer actief

Hoi,

Ik ben nu ongeveer 5/6 weken zwanger, maar heb steeds last van krampen. Sommige zeggen dat het bandenpijn is maar ik weet niet. Het straalt soms naar mijn benen, vooral aan de zijkanten. Kan soms niet goed slapen door het pijn. Het trekt vooral in mijn lies. Soms heb ik het vooral bij een volle blaas of als ik moet poepen. Eenmaal geplast en gepoept gaat het weer over. Maar heb snachts vooral last ervan. Wat is dat en wat kan ik eraan doen......

Ik weet het niet meer, ben bang dat het misgaat.....

2. Brigitte

Brigitte VIP lid

25 sep 2006
    6.432
    5
    38
    Hoi Jeanney3,

het zijn inderdaad groeipijnen. Alle organen worden dor de zwangerschap ook nu al opnieuw gerankschikt en daar kun je echt vervelende pijnen van hebben. Het kan ook wel eens zijn dat er een spiertje of een zenuw knel zit en bij dat laatste kan het ook naar je been uitstralen. Zolang je geen menstruatie-achtige krampen hebt en geen bloedverlies zou ik me geen zorgen maken. Het hoort er gewoon bij. En hoe meer kindjes hoe eerder en erger de klachten kunnen zijn... Misschien helpt een warme kruik je een beetje.

Groetjes Brigitte

Deel Deze Pagina