hallo ik ben nieuw hier, wij zitten zojuist in ronde 8,eerste keer ovulatietest gebruikt. onregelmatige cyclussen van 25 tot 35 dagen. begonnen met testen voor dag 26. 7 teststaafjes gebruikt. geen positivie test kunnen ondekken. is dit betrouwbaar?" wat volgens mij heb ik op de de dag van 27 dagen eisprong gehad. dat dacht ik namelijk te zien aan het cervix slijm. nu zit ik op dag 31 en nog steeds geen regels. durf voor dag 35 niet te testen. kan ik toch zwanger zijn. want ik voel namelijk helemaal niks. ben deze maand voor de 2e keer weer begonnen met slikken van foliumzuur.kan dit de cyclus benadelen. hoop vragen,maar hoop hier antwoord op te krijgen.
Hoi Lisa, normaal gesproken wordt je volgens mij ca 14 dagen na je eisprong ongesteld. Als je uitgaat van een cylcus van 25 dagen heb je dus rond dag 11 je eisprong. En bij een cyclus van 35 dagen rond dag 21 ... Volgens mij heb je dus veel te laat je ovulatie tests gebruikt .... Foliumzuur kan volgens mij geen invloed hebben ...
folium beinvloed zeker je cyclus niet. en wat tinky zegt over je cyclus klopt ook. Ik zou rustig afwachten of de duivels komen. succes. labmuisje
Zoals Tinky zegt ben je naar mijn idee veel te laat begonnen met testen. Je zal je ei bij een cyclus vanb 35 dagen wrs op dag 21 hebben gehad.
hallo,bedankt voor je reactie, maar ik denk dat je het verkeerd begrijpt. ik ben begonnen met testen op dag 9,en op dag 14 dacht ik mijn ovulatie te hebben. op dag 9 dat staat gelijk aan een cyclus van 26 fdagen. dat is toch wel op tijd.
JA, je hebt het een beetje raar opgeschreven.. je bedoelt dat je uit bent gegaan van een cyclus van 27 dagen omdat je toen je de ei symptomen had dat overeen zou komen met een cyclus van 27 dagen.... Ik had toen ik zwanger ben geworden die maand ook geen posi ovutest (nu weer wel altijd, erg vreemd), gebeurt wel vaker. Je kan dan nog steeds zwanger zijn. Ik denk zelf dat je waarschijnlijk je ei nog niet had gehad op dag dat jij dat dacht. Cervixslijm is bij mij soms al een aantal dagen voor mijn ei. wacht rustig af voor je nod op 35 dagen en test dan.
bedankt,ik wacht gewoon nog even af. toch heb ik dat slijm al twee keer eerder ontdekt en toen werdt ik precies 2 weken later ongi en een keer 2 weken en 1 dag later.er is toch nog hoop dus.maar het wachten duurt zo lang he maar ja nog even geduld hebben .groetjes lisa.
nou ik heb op het doosje gelezen dat als je een cyclus van 26 dagen hebt je op dag 9 moet beginnen. dat wil niet zeggen dat dan m'n ei is maar er stond dat je dan in elk geval een cyclus van 26 dagen en de dagen erna kunt opspeuren.want de ovulatie test van clearblue geeft 2 dagen voor dat je eisprong eraan komt een streepje en dan moet je dus klussen in de komende 48 uur.dus vandaar volgens mij zit ik dan toch wel goed om op dag 9 te beginnen.
ja op dag 9 beginnen dan zit je goed hoor. De tests geven idd ongeveer 20-48 uur van te voren je eisprong aan... Misschien heb je de test niet goed uitgevoerd, of te weinig urine gebruikt. Ook kun je beter geen ochtendurine gebruiken, maar urine opgevangen tussen 10:00 en 22:00 uur. Wat je nu kunt doen is een zwangerschapstest of nog langer wachten.
dank je ik dacht ook al dat ik goed zat. nog 3 daagjes wachten tot 35 dagen en dan toch maar een testje doen. i hope so .