Eisprong?

Discussion in 'Zwanger worden' started by Jelske1978, Oct 24, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Hoi allemaal!

Even een vraagje, ben net gestopt met de pil en zit nu in mn eerste cyclus. Heb daarom op de gok voor de banner een cyclus van 30 dagen gepakt.
    Ben vanmorgen gaan werken (ben verpleegkundige) maar werd tijdens de verzorging helemaal niet goed! Ik trok wit weg, voelde helemaal klam en moest echt nodig even gaan zitten. Zelfs de arts bij ons stuurde me verplicht naar huis. Nu zit ik thuis en is het eigenlijk alweer een heel eind gezakt, maar de echte buikpijn duurde wel bijna een half uur!
    Is iemand hier ermee bekend? Zou dat mn eisprong geweest kunnen zijn? Het kwam zo opzetten dat ik niet denk dat het door het ontpillen is geweest.... maar goed, ik heb verder ook geen idee...
    En dan collega's die meteen gaan gissen of ik zwanger ben.... maar dat lijkt me wel heeeel erg sterk.... (hoewel we wel geklust hebben gisteren....)

Groetjes Jelske

2. Malaika

Malaika Fanatiek lid

Aug 27, 2006
    1,359
    0
    36
    Limburg
    Het zou je ei kunnen zijn. Zwanger kan niet als gisteren pas geklust hebt. Maar van het ontpillen kun je allerlei gekke klachten hebben, dus dat zou me ook niet verbazen.
    Succes ermee.

3. Jody79

Jody79 Fanatiek lid

Sep 19, 2006
    1,616
    0
    0
    Ik gok ook op je ei.
    Zwanger zijn kun je nu nog echt niet zijn.
    Ontpillen is geen pretje....

4. Bedankt voor jullie reacties. Ik ga er maar van uit dat dat mn eerste eisprong is geweest sinds het stoppen met de pil... Hopen dat het in de tweede cyclus iets minder heftig is....

Groetjes!

5. Kenja

Kenja Lid

Nov 6, 2006
    57
    0
    0
    Apeldoorn
    Hoi Jelske,

In een ander topic vroeg je wie er nog meer gestopt waren met de pil in oktober. Nou, ik dus ! Vond het nemen van die beslissing al een geweldige stap, die ik eigenlijk wel van de daken wilde schreeuwen. Maar heb het toch maar niet gedaan..... :)

Hoe is het nu met jou ? Ik heb volgens de banner nog 3 dagen te gaan voordat de eisprong komt. Maar dat is gebaseerd op mijn eerste cyclus van 35 dagen, wellicht is die nu wel helemaal anders.

Spannend allemaal, hè ?

Groetjes,
    Kenja

6. Hoi Kenja,

Kom gezellig mee babbelen in het topic "gestopt met de pil"

Hier gaat het allemaal vlotjes.... ben ook in afwachting wanneer ik deze maand mn eisprong heb en of ik hem weer zo voel als vorige keer.

Groetjes!

7. Kenja

Kenja Lid

Nov 6, 2006
    57
    0
    0
    Apeldoorn
    Zo Jelske, jij was er vroeg bij vanmorgen !

Ik heb volgens mij nog nooit mij eisprong gevoeld. Maar ik heb er eigenlijk ook nog nooit eerder op gelet, het was toen niet belangrijk. Volgens de banner dus over twee dagen de eisprong. Als ie tenminste klopt..... maar voor de zekerheid toch maar even de "activiteiten" hier op afstemmen.

8. hihi, ik ben verpleegkundige en moest vanmorgen om 7 uur op het werk zijn.

Share This Page