Hallo allemaal, Het is vandaag dag 40 na mijn laatste mens. Of te wel al 2 dagen verder dan normaal. Maar ja wat is normaal?? Ik wil morgen weer gaan testen (maandag een neg.test gehad). Ik doneer mijn bloed namelijk en ik heb weer een oproep gekregen. Als je zwanger bent, mag je niet doneren. Maar ja ik weet nog niks, dus eerst maar testen en dan maar gaan doneren. Ik heb wel veel slaap en last van steken in mijn buik (eierstok???) Verder veel honger en eigenlijk nergens trek in. Weer een zeur verhaal, maar het lucht wel op.... Groetjes kit
hhmm, dat wel honger en geen zin om te eten had ik toen ik zwanger was!!! Ik zou zeggen nog maar eens testen dit weekend!! Een vriendin van me heeft ook pas een week na nod posi getest. Succes meid.
Is toch even lekker je verhaal kwijt kunnen? Lucht je hart maar wanneer je dat wil hoor! Het is dus nog steeds spannend voor je, er is zelfs iemand op dit forum die pas na ruim 3 weken positief testte, maar dat hoop ik echt niet voor je, want zo lang in onzekerheid zitten....Heel veel succes!
Hoi Jody, Die onzekerheid is lastig he? Mijn laatste startdatum was 25 juni, dus ik zit op dagje 38 en ook nog niks. Afgelopen zaterdag een negatieve test en nu maar wachten ) Sterkte met wachten en hopelijk dit weekend wel een posi test!
Hoi Dip, Ik wilde idd ook dit weekend weer eens proberen. Wat 'leuk' dat we in het zelfde schuitje zitten. Heb jij dingen die anders zijn als anders? @Zorra en Patje, het feit dat andere pas na zo'n lange tijd toch nog posi testen geeft weer een beetje hoop.... We houden elkaar wel op de hoogte he?? Groetjes
Hi Ladies... Vergeet ook niet de volgende "zwanger worden" quote: "Geen bloed geeft moed" Spannend ik ga voor jullie duimen !!
Niet dat ik jullie wil ontmoedigen hoor.. maarre die quote geldt geloof ik niet helemaal voor mij Bij mij geen bloed geeft tranen... Ben nu al 40 dagen overtijd, geen positieve testen... enne wil gewoon dat het nu een keer op gang komt, voel me echt lamlendig en eigenlijk wel een beetje zielig.. vriendje-lief is al het huis uitgevlucht In ieder geval succes met de testen!! Ik hoop dat er voor jullie wel beter bericht is!! KuZzz
Als ik niet beter wist zou ik toch haast denken dat hier een criminele organisatie huist ofzo, met 'Wij willen bloed zien' enzo...
Nou geen criminele organisatie, maar wel ongeduldige vrouwen!! (kan soms op het zelfde neerkomen)..... Hier nog steeds niks, mocht van me hubbie zaterdag pas weer testen als er dan nog niks is.Voel geen krampjes, steken, of andere klachten voor ongi. Wel heel lichtjes misselijk en last van een vermoeide rug. Positief of niet?? Morgen zal ik het weten (hoop ik) @dip: Hoe is het met jou?? Groetjes
We houden de spanning erin he?! Ook ik zit nog steeds in de wachtkamer; morgen weer testen! Het enige dat ik heb is ongelooflijk veel slijmerige afscheiding, verder niets! @mj24 en wendyp: 't klinkt inderdaad tegenstrijdig, maar ik hoop dat ze bij jullie snel komen, zodat er een nieuwe ronde kan beginnen..
Jody en dip: ik heb het gevoel dat het voor jullie dit weekend raak is. Ik hoop het echt voor jullie. Ik zal hier morgen zeker zijn om jullie te volgen. Liefs Neia
Da's lief Neia, maar ik heb zojuist weer een negatieve test achter de rug.. Nu moeten die verrekte duivels maar gauw komen; dan kunnen we verder! Jody, hoe is het bij jou?
Oh wat klote Dip! Ja, laat er alsjeblieft duidelijkheid komen, dan kan je tenminste verder! Veel succes! Liefs Neia
Voor mij precies hetzelfde dip!!! :x :x Grmbl.... negatief getest maar ook nog niet ongi. Nog maar weer een weekje afwachten. WOrdt ergestoord van!!!
Echt balen Jody!!! Dames wanneer gaan jullie weer testen? Jody een week?? Dat zou echt knap zijn als je dat volhoudt, haha. Liefs Neia